אוהדי UFC מבקרים את קונור מקגרגור על טענת 'עבודה קלה' לאחר 'פרישה מזויפת'

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

האוהדים פגעו בקונור מקגרגור לאחר שטען שקריירת ה-UFC שלו הייתה 'עבודה קלה' בפוסט שרמז על פרישתו.



מקגרגור זומם חזרה לאוקטגון לאחר ששבר את רגלו נגד דסטין פויייר ביולי האחרון, ו חזר לאימונים , אבל הוטלו ספקות לגבי הקאמבק שלו בשבועות האחרונים כשהוא ממשיך לנפוש ולבלות ביאכטה המפוארת שלו.



לאחרונה הציע מקגרגור רמז חדש לפרישה, וצייץ: 'MMA, אני לעולם לא אשכח אותך! עבודה קלה'. עם זאת, המעריצים הגיבו בצורה גרועה לטענה של מקגרגור, כאשר אחד מהם העיר: 'לא בטוח שזה היה כל כך קל עבורך בשנים האחרונות - ניצחת רק באחד מתוך ארבעת הקרבות שלך באוקטגון מאז אוקטובר 2018'.



אחר הוסיף: ''עבודה קלה' היא דיבור גדול עבור מישהו שלא ניצח בקרב מאז שאובמה יכול היה לומר 'אני הנשיא של ארצות הברית' מחוץ ל-Old-Man Cerrone'. אחד האוהדים הסכים: 'למי אכפת, מעולם לא הגן על חגורה ולא ינצח את ששת הראשונים בליגה הקלה או אפילו את וולקאנובסקי במשקל נוצה, לא רלוונטי ב-MMA'.

מעריץ אחד אפילו פנה למקגרגור: 'אוהב אותך אחי, אבל מה דעתך לנצח בקרב פעם אחת?' מעריץ אחר הטיל את האשמה על יריבו של מקגרגור חביב נורמגומדוב: 'חאב לעזאזל גרם לך לשנות קריירה. כל כך עצוב לראות. ההשחתה הזאת מחביב גרמה לך להבין שאתה לא בנוי ל-MMA אז החלטת ללכת להוליווד במקום זה ולהיות שחקן אתה הגרסה הגברית של רונדה רוזאי. נכנסת לקריירת שינוי.'

מעריץ אחרון הגן על מקגרגור: 'הכי טוב שעשה את זה אי פעם! לא כולל אף אחד! אמור להיות מספר 1 ברשימה של כולם! בוא נראה מה קורה כשהוא כבר לא קיים... תודה לך אדוני על כל הזיכרונות וכל ההשראה ! אני Team Mac עד הסוף. בין אם זה MMA, אגרוף או הוליווד, יש לך את הגב!'



אתה חושב שקונור מקגרגור יפרוש מה-UFC? ספר לנו ב מדור הערות לְהַלָן

החדשות הגיעו לאחר שמקגרגור הכריז על החדשות שהוא ישתתף בגרסה מחודשת הוליוודית של Road House לצדו השחקן ג'ייק ג'ילנהול. למקגרגור הייתה קריירה סנסציונית ב-UFC לאחר שהפך לאדם הראשון שמחזיק בשתי חגורות בו-זמנית בהיסטוריה של העלייה.



עם זאת, הכושר שלו ירד לאחרונה לאחר ניצחון אחד בלבד על דונלד סרון על שמו מאז הניצחון הקודם שלו ב-UFC על אדי אלוורז. יריבו לשעבר של מקגרגור, מקס הולוואי, הודה שהוא לא יתפלא אם האירי יפרוש לאחר הירידה שלו בכושר.

'עם כל הדיבורים האלה של קונור ואומר מה שלא יהיה, הוא מעולם לא התחייב לחזור', אמר הולוואי ל-ESPN. 'הוא אף פעם לא אמר שהוא יחזור. ובצדק, הוא לא צריך. קונור הוא מה שכולם רוצים להיות. כולם רוצים להיכנס למשחק הקרב הזה, להרוויח את הכסף, ואז להציל את התרנגולות שלך. אני אפילו לא הייתי מאשים אותו אם הוא לא היה רוצה לחזור. אם אתה רוצה לחזור, זה הצד התחרותי שלו ישר עושה את זה .נראה מה יקרה. כל הכבוד לו”.

ראה גם: