אוהדי UFC מתחננים בפני ישראל אדסניה לא 'לשחק עם האוכל שלו' בקרב הבא

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

ישראל אדסניה דחקה על ידי אוהדי UFC לחפש עצירה בקרב הטרילוגיה שלו עם אלכס פריירה.



אלופת משקל בינוני אדסניה תעשה זאת תתמודד מול היריבה לשעבר פריירה במדיסון סקוור גארדן ב-UFC 281 ב-12 בנובמבר. זו תהיה ההגנה השישית ברציפות של הניגרי על התואר אבל יהיו לו הימורים גבוהים בהרבה עם הברזילאי המכונה האדם היחיד שהפיל את אדסניה קר.



'סטייל בנדר' ספג ביקורת רחבה מצד מעריצים בקרבות האחרונים שלו לאחר מכן לא מצליח למצוא עצירה בקרב שלישי ברציפות מול ג'רוד קאנונייה בזמן האחרון. כעת המעריצים אמרו את דעתם על הקרב הקרוב שלו עם פריירה, עם הערה אחת: 'הפעם אל תשחק עם האוכל שלך.



'כשאתה שם אותו שוב על גלגיליות תוציא אותו. יכולה להיות הטרילוגיה הגדולה הבאה. איך הוא קופץ קו, הוא אפילו לא התמודד עם המפלצות שיש לך.' מעריץ אחד כבר ראה מספיק: 'לא קונה שוב את התשלום לפי צפייה. זה יקר מדי עבור חג נודניק, אתה רק מדבר בגדול'. אוהד תמך באדסניה בבקשה: 'תעשה שיהיה לו קצת יותר אקשן שהאחרון שלך יהיה בסדר? אחד מני מעריצים רבים שמשלמים על הדברים האלה'.

אחר מאמין שהם מצאו סיבה: 'לאנדרסון סילבה היו רק שתי החלטות במהלך ריצת האליפות שלו. הוא תמיד הביא את הקרב והעמיד את החגורה לראש בתהליך הזה. 'אתה נהדר ויש לך את הפוטנציאל להיות אחד מהמשחקים. הגדול ביותר אי פעם. אתה נראה כאילו אתה מכור לתהילה ולא מתמקד במשחק'.

מעריץ אחר הוסיף: 'אחי, פשוט תילחם הפעם, בסדר? זה יספיק. 'להרוג או להיהרג' הזה נשמע מאוד אמיץ, דורסני, אתה שם את זה, אבל התוצאה היא תמיד שאתה לוקח מרחקים ארוכים, אפילו רץ. אלוף , זה לא בלט ואתה יודע את זה'. אחד האוהדים סיכם: 'המבנה של הקרב הזה דומה מאוד למבנה של ישראל מול קוסטה שאנשים קוראים לישראל משעממת באומרו שהלוחם קוסטה ואז פריירה עכשיו יגרום לישראל להילחם'.



אתה חושב שישראל אדסניה תעצור את אלכס פריירה? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

למרות הרמה הגוברת של מחאת האוהדים, אדסניה הפכה לאחד השמות הגדולים בסגל ה-UFC וכעת היא השניה בעלות השכר מאחורי קונור מקגרגור לאחר שחתם עסקה משתלמת מוקדם יותר השנה. לניגרי יש גם פופולריות לא ידועה ויש לו כמה חברים בקידום כולל האירי וקמארו אוסמן.



עם זאת אלוף פעמיים לשעבר הנרי סג'ודו הצטרף לצבא האוהדים וטען כי הקרבות של אדסניה 'צולעים'. 'האירועים העיקריים הם מיוחדים', אמר סג'ודו. 'אם הוא לא מופיע, UFC תפסיק לדחוף את הבחור הזה. הוא מקבל החלטות. הוא מייפס הרבה ולא מספק.

'זה ככה אצלו כבר דקה. אם אתה מתכוון לקרוא לאנשים ולעשות את כל הדברים האחרים האלה, תגמור אותם. שים מכות על אנשים. תהיה מרהיב. אנשים מצפים יותר לכניסה שלו מאשר בפועל שלו. מַאֲבָק.'

ראה גם: