ה-Visions of N'Zoth של World of Warcraft נראה להביא את הקרב על Azeroth לסיומו

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

הנוכחי של World of Warcraft הַרחָבָה , Battle for Azeroth, מתקרב לסיומו עם העדכון הגדול ביותר שלו עד כה.



בתיקון 8.2, ראינו את פשיטת הארמון הנצחי של אזשארה מסתיימת עם שחרורו של האל הזקן N'Zoth מהכלא שלו. שחרורו של 8.2.5, בספטמבר, אפשר את המלחמה בין הברית להורדה להגיע לסיומה שלווה יחסית.



קולין פירת' מר. דארסי

יתרה מכך, העדכון ראה גם חזרה של מערכת Recruit-a-Friend שכללה תגמולים חדשים ו-XP בונוס. התגמולים החדשים התבססו על שימור וניתנו לשחקנים ברמות שונות של זמן משחק, מה שיכול בסופו של דבר להוביל לחודש חינם כל 3 חודשים.



תיקון 8.2.5 אמור להביא גם שינויים בתוכן הקשורים ליום השנה ה-15, כולל אירוע PvE שכלל ביקור חוזר של שלושה בוסים בולטים ממסע הצלב הבוער, Wrath of the Lich King ו-Cataclysm.

התיקון החדש יזעזע קצת את העניינים

תיקון 8.3

אבל עכשיו, המעריצים לא יצטרכו לחכות עד BlizzCon 2019 כדי לגלות על מה שיבוא אחר כך סוּפַת שֶׁלֶג חשף בסרטון בן 18 דקות בשבוע שעבר כי הקרב על אזות' פנה לכיוון נ'זות'.



Visions of N'zoth כבר נמצא בתחום המבחן הציבורי (PTR) אך צפוי להשיק במלואו מתישהו בתחילת השנה הבאה. העדכון יראה את הצגתם של שני גזעי הברית החדשים, ה-Vulpera, אנשים חמודים וקטנטן דמויי שועל שיצטרפו להורדה ולמכגנומים שיתקבלו בברכה על ידי הברית.

עם דגמי Worgen ו-Goblin המעודכנים שהגיעו עם 8.2.5, העדכון החדש יביא את אבזור המורשת המיוחל. זה יראה את Worgen מקבל גישה לכובעים. לצד השינויים הללו, בית המכירות הפומביות יקבל גם שיפוץ נחוץ שבו שחקנים יכולים לרכוש ערימות חלקיות של דברים טובים מאחרים במקום לקחת הכל במכה אחת.



כובעים על הוורגן הם קצה הקרחון

אחד הפיצ'רים החדשים הגדולים ביותר שמגיעים ב-8.3 הוא Assaults, N'zoth וחניכיו אמורים לתקוף שני אזורים בעולם, Vale of Eternal Blossoms בפאנדריה ובאולדום, במטרה להשחית את מתקני טיטאן. בדומה לתקיפות הנוכחיות בחזית המלחמה, הם יתקפו מעת לעת את האזור ושחקנים יוכלו להשיב מלחמה נגד המיניונים עבור תגמולים ושלל.

שחקנים יכולים לצפות לשריצות נדירות ולגישה לריצות סולו מתוזמנות גם בחזיונות. תהיה גם פשיטה של ​​12 בוסים על מנת לסיים את הסיפור של Battle for Azeroth, והבוס האחרון של ההרחבה הזו יהיה N'Zoth. אז עכשיו זה הזמן המושלם להתעדכן בתוכן ולחכות ל- BlizzCon 2019.

הוולפרה דמוי השועל מצטרפת למאבק

מת'יו רוברטסון דווינה מק'אל

BlizzCon

BlizzCon השנה מתקיים ב-1 וב-2 בנובמבר, והוא יכלול, על פי ההודעה הרשמית, מבחר של 'משחקים, esports, קוספליי, תחרויות, חברות וכיף' הקשורים ל-Blizzard.

כפי שהיה בשנים קודמות, מי שלא יוכל להשתתף ב- BlizzCon יוכל לצפות לפחות בחלק מהחגיגות באינטרנט בחינם. אבל עבור אלה הלהוטים לדגום את התענוגות הפוטנציאליים של BlizzCon מבלי להיות שם באופן אישי, כרטיסים וירטואליים נמכרים כעת תמורת 34.99 פאונד.

השנה, משתתפי BlizzCon ומחזיקי כרטיסים וירטואליים יקבלו מגוון רחב של תוספות במשחק שיעזרו לציין את המאורע לצד חבריהם, בני בריתם, חברי הצוות, החברים לגילדה, החברים והיריבות שלהם:

World of Warcraft: סעו על גאות המלחמה עם זוג מנהיגי סיעות מרוכזים: Finduin (עבור גיבורי הברית) ו-Gilvanas (עבור הדור). בנוסף, הצטרפו לטיול הבא שלכם להרים הקפואים עם תלבושת הטרנסמוג הגחמנית של Wendigo Woolies. זמין במשחק החל מהיום!

Blizzcon עוד מעט תגיע אלינו

Overwatch: הנצחו 25 שנים של Azeroth כשאתם נלחמים למען כדור הארץ העתידי עם זוג סקינים אגדיים בנושא וורקראפט. התכונן לחפש נקמה בתור אילידן גנג'י, וקרא לאור (הקשה) של אלונה בתור טירנדה סימטרה. במשחק לפני BlizzCon!

Hearthstone: תחגגו את ההתרגשות של BlizzCon בפעם הבאה שאתם יושבים לדו-קרב עם ה-BlizzCon 2019 Card Back. אז תתכוננו לתבוע כרטיס אגדי הזהב מסתורי, שייחשף ב- BlizzCon. במשחק אחרי BlizzCon!*

ביקורות משחקים אחרונות

גיבורי הסערה: הטביעו את חותמכם ב-Nexus עם ספריי הנצחה של BlizzCon ודיוקן, ורכבו לקרב על הר Celestial Deepcrawler. זה אולי לא נראה מסוכן, אבל הטפרים האלה יכולים לתת לך צביטה מגעיל. . . או למחוק את כל החיים על הפלנטה שלך. זמין במשחק החל מהיום!

StarCraft II: ציידו שלישיית עורות ודיוקנאות יחידות של Brood War®-עידן בפעם הבאה שאתם יוצאים לקרב. חפשו מארב זרג על סיפון ה-Classic Battlecruiser, צדו את הטרף שלכם עם האולטרה-ליסק הקלאסי הגידים, וכבדו את ההקרבה של Tassadar עם ה-Classic Carrier. זמין במשחק החל מהיום!

...ועוד יבואו: בונוסים נוספים של BlizzCon נמצאים בעבודות, כולל זוג כנפי הנצחה לשחקני Diablo III (בגרסת PC/Mac בלבד)* - הישאר מעודכן לפרטים נוספים על ההובלה האגדית של השנה.

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: