חמשת 'משחקי ההיאבקות הגדולים ביותר אי פעם' של WWE

ענפי ספורט אחרים

ההורוסקופ שלך למחר

האם אדג 'ורנדי אורטון יכולים לעמוד במאפיינים הגדולים ביותר של WWE?



היריבות בין אדג 'לרנדי אורטון נמשכת הערב בהתנגשות שהציגה WWE בביטחון כ'משחק ההיאבקות הגדול ביותר אי פעם '.



שני הכוכבים האגדיים, שביניהם יש 24 תארים עולמיים מדהימים, אומרים שהם מרגישים את הלחץ נכנס לתגובת WWE.



זה מובן מאליו, כיון שככל ששני הסמלים המתמודדים האלה יהיו מוכשרים, הם יצטרכו לנצח איזו תחרות עזה למדי כדי להתגאות בלהעלות על & הגדול; משחק של כל הזמנים.

כדי שתחרות WWE באמת נחשבת לגדולה, היא חייבת לחרוג מגבולות ההיאבקות הטהורה.

אוויר חופשי לצמיגים

עימותים WWE אגדתיים הם אלה שהאוהדים זוכרים עשרות שנים מאוחר יותר, המשפיעים על עתיד עסק ההיאבקות ומספרים את הסיפור האולטימטיבי, כל זאת בעת ובעונה אחת.



עם זאת בחשבון, סקוט פלסטד של מירור ספורט מביט לאחור בחמשת משחקי ה- WWE הטובים שלו עד כה.

5) הסלע נגד האלק הוגאן: רסלמניה 18 (2002)



האלק הוגאן היה בן 48 כשנכנס לטורונטו סקיידום לעימות הסינגלים הראשון שלו עם הרוק בשנת 2002. בשלב זה, & apos; הכוכב המחשמל ביותר & apos; בהיסטוריה של WWE היה אחד מהמתמודדים הפופולריים ביותר בחברה, ובתור כזה תמיכה ב- & The Great One & apos; היה צפוי במלואו להטביע את הלהבה המהבהבת של האלקמאניה.

ובכל זאת, מעטים המבקרים סמכו על הכימיה המדהימה ששניים מהכוכבים הגדולים ביותר של הספורט יגלו זה בתוך אותו לילה גורלי כאייקון מול האייקון, מה שהוביל לאחת הדוגמאות הטובות ביותר להתמודדות עם היאבקות מקצועית שאפשר ללמד אי פעם.

הסלע התמודד מול האלק הוגאן ברסלמניה 18 (תמונה: © WWE)

לנוסטלגיה היה תפקיד חשוב בעיצוב ההתמודדות וכאשר הוגאן הופיע לראשונה בהופעת רסלמניה מזה כמעט 10 שנים, זיכרונות האירועים המרכזיים הקודמים של האלקסטר חזרו לאוהדים, כולל מפגש היסטורי ממש באותו סקיידום נגד הלוחם האולטימטיבי, עוד בשנת 1990.

כך שהמשחק התפתח, הקהל פנה במפתיע ל'סלע ', שהלך עם הזרימה בצורה מופתית ושיחק עד למאפייני העקב שלו, ופינה את הדרך להאלק לזכות בהצבעה האהדה. המשחק עצמו כלל סיפורים מדהימים, ובעוד שהסלע אכן הניח את ההוגאן על הוגאן, השניים לחצו ידיים בהפגנת כבוד בין שני מועמדים למתמודדי ההיאבקות בהר ראשמור.

4) האלק הוגאן נגד אנדרה הענק: רסלמניה 3 (1987)

אנדרה הענק מרובע עד האלק הוגאן (תמונה: © WWE)

העובדה שהאלק הוגאן נמצא בשיחה על כך שנערכו שניים מתוך חמשת משחקי ה- WWE הגדולים בכל הזמנים היא עדות עד כמה טוב בסיפור הסיפורים של & apos; Immortal One & apos; באמת הוא.

האוהדים הושקעו רבות באירוע המרכזי של רסלמניה 3, שהתקיים לפני קהל של כ -93,000 איש בפונטיאק סילברדום, שהכניס שני חברים טובים שהפכו לאויבים מרים ברצינות על אליפות המשקל הכבד.

בקרב דוד מול גוליית, המשחק הזה ייזכר לנצח בזכות הבודסלם המפורסם ביותר בהיסטוריה של היאבקות מקצועית, ובעוד אנדרה סבל מבעיות בריאות באותה תקופה שהשפיעו על איכות ההתמודדות, הענק עדיין נתן את גופו & לשפשף & apos; החשוב ביותר לחזק עוד יותר את תנועת הולקמאניה הפופולרית בטירוף.

אי אפשר להעריך יתר על המידה שהמשחק הזה ממשיך להיות על התרבות הפופולרית והוא עדיין אחד מהרגעים הגדולים ביותר של רסלמניה. כעבור 30 שנה ועוד.

3) הקברן מול שון מייקלס: רסלמניה 26 (2010)

שון מייקלס נאבק להציל את הקריירה שלו מול הקברן ברסלמניה 26 (תמונה: © WWE)

ההימור לא יכול היה להיות גבוה יותר כאשר & מר. WrestleMania, שון מייקלס שם את הקריירה שלו ב WWE שאין כמוה על הזדמנות שנייה לנצח את רצף הניצחונות של הקברן הפעם בפיניקס, אריזונה.

ההתמודדות החוזרת ב -2010 החלה בכך שמיכאלס לקח את ההתקפה המהירה, אך בדומה למלחמתם במאניה בשנה הקודמת, במהרה הפך זה לקרב אחיד עם נצנוצים רבים בקרבת מקום.

עם סיום המלחמה, הדדמן בעט משלושה סופרקיקים סוערים, לפני שסגר את דלת הארון על לוח ההיאבקות העתידי של שון מייקל עם שלושה מנהיגי מצבה משלו.

למשחק ללא ספק היה הקהל על קצה מושביו לאורך כל הדרך, בנוסף לאקשן המדהים, הדבר היה בעיקר בשל העובדה שהשמועות על פרישתו הקרובה של מייקל נשמרו היטב, ומעריצים רבים חשו ששברון הלב קיד בוודאי ינצח את הרצף בניסיון השני שלו.

כאשר HBK ו- The Phenom לחצו ידיים מכבוד, מייקלס הצליח לפרוש בתנאים שלו כשהוא עדיין בשיא יכולותיו, וזה כשלעצמו הופך את ההתאמה למיוחדת יותר.

2) הקברן מול שון מייקלס: רסלמניה 25 (2009)

הקברן מרים את שון מייקלס במהלך ההתמודדות האגדית שלהם ברסלמניה 25 (תמונה: © WWE)

בשאיפה לצייר את התמונה הסמלית של טוב מול רע לפני התנגשות אינטנסיבית ראשונה של רסלמניה ביוסטון, טקסס, נכנס שון מייקלס לזירה כשהוא מחוספס באור שמימי, ואילו הקברן עשה את דרכו בלהבות הגיהינום.

מה המשמעות של 607

שני הגברים נאבקו זה בזה בכל רחבי העולם בשלב זה, כולל קרב כוכבים ברויאל ראמבל 1998 ופרשה פרועה בגראונד זירו: בבית שלך תשלום לפי צפייה בשנת 1997, שלא לדבר על הגיהינום המרתק הזה בעימות סל, אך ההתנגשות שלהם ברסלמניה ב -2009 נשארת הטובה ביותר בחבורה נהדרת באמת.

במקום שכוסס ציפורניים, הקברן צלל מהזירה והתרסק חזק בראשו, אך הצליח לחזור לפעולה, ויחד עם מייקלס, לטפל בנו ברצף של מהלכי החתימה שלהם שהובילו לכמה בעיטות קרובות ברצינות. .

בסופו של דבר, HBK ניסתה לפגוע ב'הדדמן 'בעזרת ירח, אך עד מהרה מצא את עצמו על קצה מצבה מוחצת, והעניק לנו את הניצחון ה -17 ברציפות של טייקר ברסלמניה, ואחד המשחקים הגדולים ביותר בכל הזמנים.

1) Bret & apos; The Hitman & apos; הארט נגד & apos; סטון קולד & apos; סטיב אוסטין: רסלמניה 13 (1997)

ברט הארט מעניש את סטיב אוסטין ברסלמניה 13 (תמונה: © WWE)

רסלמניה 13 הגיעה בתקופה בה WCW ניצחה את WWE בדירוג יום שני בלילה, שודדת את הכוכבים הגדולים ביותר שלה, ועם אירוע מרכזי לא מעורר השראה בין הקברן נגד סיקו סיד לאליפות במשקל כבד בשיקגו, מופע המופעים של 1997 & apos; אולי לא נזכרו בחיבה כלל, אם לא היה זה הופעתו של התאמה שהרבה מבקרים, כולל הסופר הזה, עדיין מרגישים שהיא תחרות ה- WWE הגדולה ביותר בכל הזמנים.

די איך ששני המאסטרים האלה בנו מלחמה כל כך אינטנסיבית מתוך משחק הגשה זה לקח בפני עצמו, אבל & apos; The Hitman & apos; ו & apos; Stone Cold & apos; הצליח לתאר רמה של עוצמה וריאליזם שאף פעם לא נראה להזדקן כשצופים מחדש בהתמודדות.

טיולי היאבקות יכולים לקחת אתכם לאירועי ה- WWE הגדולים ביותר

טיולי היאבקות היא החברה הראשונה מסוגה בבריטניה - שהוקמה על ידי מעריצי WWE למעריצי WWE.

הוא יוצר חבילות בהתאמה אישית עבור אלה שחולמים ללכת להופעות, כולל רסלמניה, רויאל ראמבל וסאמרסלאם, אירועי AEW גדולים ואירוע ההיאבקות של ה- NJPW.

טיולי היאבקות מציעה טיסות, העברות, מלונות וכרטיסים לאירועים - המספקת חוויות בלתי נשכחות ובלתי נשכחות - והיא קשורה ל- ABTA ו- ATOL באמצעות חברת האם עטורת הפרסים שלה קבוצת מחנות הפלישה .

ואתה יכול & quot; להשתמש בקוד NEWSAM50 להנחה & apos; על ההזמנות שלך.

למידע נוסף בקר טיולי היאבקות , איש קשר info@wrestlingtravel.org , התקשר 0161 806 1444, או עקוב אחר מסעות היאבקות ב פייסבוק , טוויטר אוֹ אינסטגרם

בעוד שהעימותים בין הקברן ושון מייקלס הצליחו ליצור רגעים מתוחים באמצעות שימוש בסמוך למפלים, אך למאבק בין הארט לבין אוסטרליה הגדולה והקרובה לא היה מותרות כאלה, מכיוון שהמקלות היו מחוץ למשוואה. כך שלמרות שידיעת התוצאה של קרבות שון נגד טייקר מסירה מעט מההתרגשות ממלחמותיהם, אי אפשר לומר את אותו הדבר לגבי הארט נגד אוסטין.

במקום להיות משחק הגשה סטנדרטי ומלא עצים כמו שברט סבל עם בוב באקלונד בסדרת הישרדות 1994, זה נבנה במקום מתוך קטטה אינטנסיבית סביב הטבעת, ממש ביציע, והאקשן היה כה קשה עד כדי כך היה קל להאמין שהגברים האלה ממש מתעבים זה את זה.

קרא עוד

חדשות היאבקות
רומן ריינס דורס את קווין אוונס כוכבי WWE & apos; משכורות כולל קברן סטו בנט בקריירה הקולנועית שלו אחרי WWE

אגדת ה- UFC שנחתמה לאחרונה, קן שמרוק, שיחקה את תפקידו כשופט מיוחד בצורה מבריקה, והרגע האיקוני שבו אוסטין מסרב לפרוש לשדה המסחרי של ברט בעודו בוהה במאגר דם משלו, סייע לסייע לבעיטת יחס החשובה ביותר של WWE. .

רשומות בולטות אחרות שהחמיצו בקושי את החמישייה כוללות את רנדי סאבאג 'נגד ריקי סטאמבוט ברסלמניה 3, טומאסו צ'יאמפה מול ג'והני גארגנו ב- NXT TakeOver: ניו אורלינס וסשה בנקס מול ביילי ב- NXT TakeOver: ברוקלין בשנת 2015.

כמובן, התאמות אהובות הן כמו ארוחות אהובות בכך שהטעם של כולם שונה, וללא ספק תהיה לכם דעה משלכם ברשימה הזו. בין אם רנדי אורטון ואדג 'מסוגלים לבטל את המשחקים הגדולים הקודמים בכל הזמנים ב- Backlash ביום ראשון הקרוב, לא נוכל לחכות לראות אותם מנסים!

אל תפספסו את משחק ההתאבקות הגדול ביותר אי פעם & apos; בין רנדי אורטון לאדג 'בשידור חי ביום ראשון, 14 ביוני ברשת WWE.

למידע נוסף, בקר באתר WWE.com.

ראה גם: