איך לשמור על הבית שלך קריר מבלי להשתמש במאוורר כשהטמפרטורה בבריטניה עולה שוב

כֶּסֶף

ההורוסקופ שלך למחר

בריטניה אמורה לחוות טמפרטורות עליות שוב בימים הקרובים, שלושה שבועות בלבד לאחר שראיתי שוברי שיאים של 40 מעלות מזג אוויר במהלך גל החום האחרון. בזמן ש Met Office ציין שמזג האוויר השבוע לא יגיע לגבהים הדרמטיים שראינו ביולי, גל החום הזה מתעצב להיות לוהט של 10 ימים, כאשר התנאים נעים לשפל עד אמצע שנות ה-30 מיום חמישי ועשויים להגיע ל-35 מעלות צלזיוס בשבת .



הטמפרטורות הצורבות אילצו את הממשלה להכריז התראות בריאות חום בכל אזור באנגליה, יחד עם אזהרות סכנת חיים וחשש משריפות. גם המים התמזה אמורים להביא הגבלות על שימוש במים בשבועות הקרובים.



בעוד יוקר המחיה ממשיך לעלות בבריטניה, אנשים רבים יחפשו טיפים כיצד לשמור על קור רוח בתקציב. ה עלות הפעלת מאוורר חשמלי היה נושא לוהט לאחרונה, מכיוון שמחירי האנרגיה זינקו בחודשים האחרונים, כשעלייה דרמטית נוספת צפויה להגיע למדינה באוקטובר. לפי Uswitch, מאוורר הדום הטיפוסי של 120w עולה בסביבות 3.4p לשעה בממוצע. זה יתגבר בקרוב אם אתה מפעיל מאוורר לאורך גל חום של 10 ימים וייתכן שלא תהיה אופציה עבור אלה שמחפשים להפחית את חשבונות החשמל שלהם בכל דרך שהם יכולים.



כדי לסייע במאבק בעלויות אלו, ריכזנו מגוון פריצות לגלי חום ללא מאווררים כדי לנסות במהלך הטמפרטורות הצורבות של השבוע.

פריצת בקבוק מים חמים

  בקבוק מים חמים
הכנס את בקבוק המים החמים שלך למקפיא למשך שעתיים ( תמונה: Getty Images/Science Photo Library RF)

זה אולי המקום האחרון שאתה מצפה למצוא בו הקלה מהחום, אבל בקבוק מים חמים החבוי בחלק האחורי של הארון שלך הוא באופן מפתיע שימושי באותה מידה בחודשי הקיץ כמו בחורף.

פריצה שהפכה ויראלית ב-TikTok במהלך גל החום של יולי, פשוט מלאו את בקבוק המים החמים שלכם עד ל-¾ מלא במים קרים וודאו שהוא אטום היטב. הכניסו את הבוטני הנאמן למקפיא למשך שעתיים ותקבלו בן לוויה מתקרר לפני השינה או לשימוש בזמן העבודה מהבית. אפשר גם להוסיף קוביות קרח בתוך הבקבוק כשהיא מתחילה להפשיר, כדי לשמור עליו קריר.



על פי אתר חנות בקבוקי מים חמים, 'רצוי לעטוף את בקבוק המים שלך במגבת אם אין לו כבר כיסוי כדי למנוע חשיפת יתר לקור ולספק אספקה ​​רציפה של קוביות קרח על ידי מילוי מחדש של תבניות ריקות. ”

נייר אלומיניום

  נייר כסף ומספריים
מוודאים שהצד המבריק של נייר הכסף פונה החוצה ( תמונה: Jay Virdee / SWNS)

הפריצה הזו תחזיר לך רק 68p, או כלום אם כבר יש לך רול של נייר אלומיניום להגיש. זה כולל כיסוי חלונות שמקבלים אור שמש ישיר בנייר כסף כדי למנוע מהחום להפוך את הבית שלך לכבשן. כאשר השמש זורחת דרך חלון היא מוגדלת, ובכך מחמירה את החום בביתכם.



שימוש בכמה יריעות נייר כסף על החלונות שלך ישקף את החום בחוץ לפני שהוא נכנס לביתך. ודא שהצד המבריק פונה החוצה כדי להבטיח שהחום ישתקף ביעילות. הפריצה השימושית הזו כונתה כמחליף משחק לשמירה על קור רוח בבית בזמן טמפרטורות חריפות, עד כדי כך גוגל לפי הדיווחים, החיפושים אחר נייר כסף זינקו בבריטניה במהלך גל החום של יולי.

תה מנטה

  כוס תה נענע
המנטול בנענע יצנן אותך ( תמונה: Getty Images)

להושיט יד לכוס אולי הדבר האחרון שעל דעתך כשאתה נאבק בחום, אבל כדאי לשקול את התרופה הצמחית הזו. תה מנטה ידוע בתכונות האנטי דלקתיות שלו, אבל הוא יכול גם לעזור לך לשמור על קור רוח.

סימון תומס, תזונאית ומאמנת בריאות, אומרת ל-NEWSAM: 'קל לגידול בגינה או בעציצים, וזול לאיסוף בסופר, מנטה היא הבחירה המושלמת לאסוף אותי ומציעה דרך טבעית להתקרר. המנטול של העשב מגרה את קולטני הקירור של הגוף שלך.'

כשזה מגיע לבחירת חליטה חמה או קרה, סימון אומרת שהיא 'מעדיפה קריר כשחם בחוץ כי זה כל כך מרענן'.

'אני גם אוהבת להכין תה מנטה ואז להקפיא אותו לקוביות קרח כדי להשתמש בהמשך היום כדרך נוספת לשמור על קור רוח ולהישאר לחות', היא מוסיפה.

'אתה יכול גם להוסיף נענע ומים לקנקן מים ולהיעזר בקוקטייל הטבעי הזה כל היום כשאתה מרגיש את החום ולא רוצה לשתות משקאות תוססים'.

הקפאת מצעים

אם החום המחניק גורם ללילות ללא שינה, הפריצה הזו ללא עלות עשויה להיות המושיע שלך. הכנסת סדינים למקפיא משמשת כחלופה להפעלת מאוורר חשמלי, מכיוון שהיא תשמור על המיטה והגוף שלך קרירים בזמן שאתה הולך לישון.

אנשים רבים לקחו טוויטר לשתף את ההצלחה שלהם עם הפריצה הזו, כשמשתמש אחד הגיב שהם חוו 'הרגשה מגניבה נחמדה' כשהם נכנסו למיטה לאחר שהכניסו אותם למקפיא זמן קצר לפני שהם פגעו בחציר. אחר אמר שהטריק 'באמת עוזר בחום המטורף'.

שמירה על חלונות סגורים וסגירת תריסים

  אישה עם מאוורר יד בביתה
שמור על חדרים חשוכים בשעות היום כדי להפחית את החום ( תמונה: Getty Images/iStockphoto)

הוויכוח העתיק של גל החום הוא האם לפתוח את החלונות במהלך היום או להשאיר אותם סגורים. אנשים רבים שנאבקים בגל החום נשבעים בשמירה על החלונות שלהם סגורים עם הווילונות או התריסים שלהם סגורים, מכיוון שזה עוזר להרחיק את החום מהבית שלך.

בעוד שפתיחה של חלונות יכולה לספק משב רוח מבורך, אור השמש הישיר הזוהר מהחלון שלך יחמם את הבית שלך בטווח הארוך. בערב כשהשמש הפסיקה לזרוח למטה, אתה יכול לפתוח את החלונות שלך כדי ליצור זרימת אוויר.

משתמש בטוויטר אחד שיבח את פריצת גלי החום: 'אני חייב להזכיר לבית שכרגע זה קריר יותר בפנים מאשר בחוץ אז שמור את החלונות סגורים. בחוץ מרגיש קר יותר בגלל הרוח, אבל זה שקר'.

יש לך סיפור למכור? צור איתי קשר בכתובת ellie.fry@reachplc.com.

ראה גם: