איש הפינה של טייסון פיורי תומך במשקל כבד כדי להילחם שוב למרות תביעת הפרישה

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

החתך לשעבר של טייסון פיורי, חורחה קאפטילו, מאמין שהאלוף במשקל כבד יעשה סיבוב פרסה לפרישה וילחם שוב.



מאמן האגרוף המקסיקני הנודע הציל את פיורי מהתבוסה היחידה בקריירה המקצוענית שלו כשהבריטי נחתך בצורה קשה מול אוטו וולין ב-2019. הוא היה בפינה בתור החתך של פיורי והצליח לעצור את הדימום מספיק כדי למנוע את עצירת הקרב. הוענק לשוודיה.



קאפטילו נשאר בקשר עם משפחת פיורי, בראש הפינה של אחיו של טייסון טומי במהלך הופעת הבכורה שלו באמריקה נגד אנתוני טיילור בקיץ שעבר. הוא עבר ל-MMA, אימן את משקל זבוב ה-UFC ברנדון מורנו לתואר הביניים, ובסוף השבוע עבד לצד אנתוני פטיס בקרב הפלייאוף שלו ב-PFL עם סטיבי ריי בתיאטרון Hulu במדיסון סקוור גארדן.



מדבר בלעדי עם NEWSAM לחימה כשפטיס וכוכבי PFL אחרים צלצלו בפעמון הפתיחה בבורסת ניו יורק אתמול, קפטיו אמר שאם הוא היה איש הימורים הוא היה מגבה את Fury להילחם שוב. הזוג נשאר בקשר, והוא אפילו נקרא על ידי האלוף במשקל כבד לקרן שוב את טומי לקראת הקרב שלו עם ג'ייק פול לפני שהוא בוטל.

Nintendo Switch Black Friday 2018 בריטניה

'קיבלתי טלפון מטייסון והוא אומר 'היי קפטיו, טומי הולך להיות בדרך לאמריקה אני רוצה שתאמן אותו' ואמרתי לו כן, במאה אחוז', אמר. 'אז זו הייתה תוכנית המשחק, אמרתי לאנתוני 'אתה נלחם ביום שישי ואז נלך לראות את טומי בשבת'. 'למרבה הצער הקרב נפל אבל אני מצפה להמשיך לעבוד עם הפיורי... טייסון בפנים מקום שבו הוא השיג הרבה באיגרוף.

'אז בשביל שהוא עכשיו לוקח הפסקה עם המשפחה שלו זה מספיק הוגן בשבילו והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. הוא יכול לפרוש, הוא יכול לחזור לאיגרוף, הוא האיש כרגע והוא בטופ של המשחק שלו. '



 טייסון פיורי ניצל מתבוסה מזעזעת לאוטו וואלין על ידי חורחה קפטיו
טייסון פיורי ניצל מתבוסה מזעזעת לאוטו וואלין על ידי חורחה קפטיו ( תמונה: Getty Images)

אתה חושב שטייסון פיורי ייצא מהפנסיה? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

המעבר של קאפטילו ל-MMA עזר להביא לוחמים כמו פטיס ומורנו, כאשר אלוף UFC לשעבר במשקל קל אמר שהוא לוקח הרבה מצפייה ב-Fury. האמריקאי התאמן כמו מתאגרף לקראת הגומלין שלו עם ריי, ואומר שהוא נדהם מעבודת הכביש שפיורי מסוגל לעשות כמשקל כבד של 6'9 אינץ'.



'לעזאזל כן,' הוא ענה כשנשאל אם הוא מעריץ של פיורי. 'ברור שיש לו את מוסר העבודה, אבל ההר בלאס וגאס שאנחנו מנהלים, לדעת שהוא מנהל את הדבר הזה אני כמו 'בן אדם, הוא בחור גדול לעלות לשם'. מוסר העבודה של אגרוף הוא משהו ש לקחתי הרבה למשחק ה-MMA שלי. בחיים שלי לא עשיתי כל כך הרבה עבודת כביש ועכשיו כשאני עושה שההורדות במשקל הרבה יותר קלות, מחנה האימונים הוא הרבה יותר קל'.

משחקי הפלייאוף של ה-PFL מתקיימים ביום שישי בערב בשידור חי מתיאטרון Hulu בניו יורק במדיסון סקוור גארדן, כשהלוחם הסקוטי סטיבי ריי מול אנתוני פטיס בערוץ 4 בחצות.

סימנים ו:ספנסר

ראה גם: