בתוך Man Utd האכזרי של אריק טן האג משתנה - מקריעת ספר חוקים לאיסור טלפון

כדורגל

ההורוסקופ שלך למחר

מנצ'סטר יונייטד יודעת שיש לה הרבה עבודה לעשות כדי להשלים את הקרקע שאיבדה בעונה שעברה, ובעלי הכוח החליטו שאריק טן האג הוא האיש שישיג את המטרה הזו.



יש תקווה שהבוס לשעבר של אייאקס יספק קצת מוצקות וגם מנטליות מנצחת, אחרי עונה של מהומה באולד טראפורד. המאבקים של השנה שעברה תחת אולה גונאר סולשיאר ורלף רנגניק, בתקווה, יהיה נחלת העבר, כשטן האג יגיע מאחור עוד ניצחון של Eredivisie אחראי על אייאקס .



טן חג כבר הכניס תוספות לסגל שלו והביא טיירל מלסיה , כריסטיאן אריקסן ו ליסנדרו מרטינז . עם זאת, השינויים בכוח אדם הם לא התחום היחיד שבו הוא מרגיש את נוכחותו.



קורע את ספר החוקים

זה אולי לא ירגיש כמו מהלך גדול, אבל הדרישה המושחתת של טן חג היא רק דרך אחת שבה המנהל החדש הרגיש את נוכחותו. המנג'ר קרא לשנות את מגרשי הבית והחוץ לקראת העונה החדשה, כאשר יונייטד תופסת כעת את מה שהיה מקום עבור החוץ בשנים עברו.

מטיילים עם כלבים בשלג

המהלך הוא בהוראת טן האג, ויקרב את ספסל יונייטד לתמיכה הביתית, ה חדשות הערב של מנצ'סטר ציין. זה מסמן שינוי למצב שהיה נהוג מאז ימיו של אלכס פרגוסון, ומדגיש עד כמה מדובר בקבוצה של טן האג עכשיו.

'בפריסה חדשה שסוכמה עם אריק, מקומות החפירה הביתיים והחוץ הוחלפו לצמיתות כך שמנג'ר יונייטד, הצוות והמחליפים ישבו כעת במושבים ממערב לקו החצי-חדר שנכבש בעבר על ידי קבוצת החוץ', הצהרת מועדון לקרוא. 'אריק אישר את המהלך לאחר שביקר באולד טראפורד בפעם הראשונה בחודש מאי וציין כיצד מגרש החוץ הישן היה קרוב יותר למנהרה, ולחצי המגרש בו מתחממים מחליפים'.



איפה מאן יוטד תסיים תחת Ten Hag? תגיד את דעתך ב מדור הערות

  אריק טן האג הטביע את חותמו על מגרש האימונים
אריק טן האג הטביע את חותמו על מגרש האימונים ( תמונה: רויטרס)

אימון עם מיקוד

לפי הדיווחים טן חג הורה לקצץ את הדשא במגרש האימונים של יונייטד , על מנת להוציא לפועל טוב יותר את תוכניותיו החולפות. עם זאת, זה לא התחום היחיד שבו הוא הגיש דרישות חדשות.



המקום הגרוע ביותר לחיות בו בבריטניה

'עשרה חג עוסקת באימון המוח', הסביר מקורב למנהל. 'השחקנים של יונייטד יעשו הרבה ריצה - אבל הם ירוצו עם הכדור ולא רק יתבקשו לרוץ במעלה דיונות חול'.

אם יונייטד תצליח העונה, השחקנים יצטרכו במהירות להתיישר עם השיטות של המנג'ר החדש. עבור Ten Hag, זה אומר להבהיר דברים מאוד כאשר זה לא קורה.

במהלך אימון מוקדם, הבוס החדש נראה נובח הוראות לעבר מי שלא עשה את מה שביקש מהם. זה כבר לכאורה קצר יתרונות, כשזידאן איקבל הרשים את טן האג על המגרש לאחר שהוזעקה מוקדם .

קריאת כוכבים ודרישות טלפון

  עשרה חג's stance on Cristiano Ronaldo has become clear
עמדתו של טן האג לגבי כריסטיאנו רונאלדו התבררה ( תמונה: Getty Images)

בתקופתו של אולה גונאר סולשיאר, הייתה תחושה מכמה מישורים שהנורווגי נחמד מדי לשחקניה של יונייטד. זה היה ביקורת שהטיח בו קודמו ז'וזה מוריניו , בעוד זה עלה גם בקרב מומחים בסוף הראשון קרדיף כהונתו של ראש העירייה.

היו חוקים ברורים גם מחוץ למגרש עם שחקנים נאסר להביא איתם טלפונים לארוחות צוות. זה אולי נראה קטן, אבל תשומת הלב לפרטים היא סימן ברור שהוא יודע מה הוא רוצה.

לא רק כאן טן חג הבהיר את רגשותיו. הקיץ הראשון שאחראי יכול להיות כזה שבו גבר חדש מבהיר מה הוא רוצה ומה לא, והבוס היה קולני אחרי כריסטיאנו רונלדו היה בין אלה שעזבו מוקדם במהלך משחק הידידות בסוף השבוע שעבר מול ראיו וייקאנו.

חיסון אוקספורד קוביד 19

'אני בהחלט לא מסכים עם זה,' הוא אמר , 'זה לא מקובל. לכולם. אנחנו צוות ואתה צריך להישאר עד הסוף'.

  אנשים כמו אלכס טלס עוברים במהירות הלאה
אנשים כמו אלכס טלס עוברים במהירות הלאה ( תמונה: תמונות פעולה דרך רויטרס)

יציאות במעקב מהיר

מוקדם יותר בקיץ, מַחסָן נֶשֶׁק המנהל הטכני אדו דיבר על הצורך להוריד שחקנים - לפעמים לחינם - במקום להשאיר אותם בסביבה ולהסתכן בכך שהם יערערו את האווירה בחדר ההלבשה. שני שחקנים החשודים כמקור להדלפות עזבו כעת את יונייטד , וייתכן שתהיה יותר תנועה תחת משמרתו של טן חג.

תאריך קרב טייסון זעם

אלכס טלס היה מעורב בקיץ שעבר במגרש אימונים עם חניבעל מג'ברי הברזילאי נמצא כעת בדרכו לסביליה . הוא אחד מהם עד שישה שחקני שוליים את מי אפשר להעביר הלאה.

בניית הסגל שאתה רוצה זה לא רק על השחקנים שאתה מביא. עד סוף החלון, יש כל סיכוי שזה יתחיל להיראות כמו קבוצה מגולפת בדמותו של טן חג.

החזרת גולים

  אנתוני מרסיאל התקבל בברכה בחזרה לקבוצה
אנתוני מרסיאל התקבל בברכה בחזרה לקבוצה ( תמונה: Getty Images)

בעוד שחלקם הורחקו ואחרים עשויים לעקוב, טן האג הראה לשחקנים שלו שתמיד יש סיכוי להרשים. ג'יימס גארנר ואיתן ליירד הופיעו בקדם העונה לאחר הלוואות בקדנציה שעברה, אבל אולי הדוגמה הטובה ביותר היא אנתוני מרסיאל.

לצרפתי נראה שאין לו עתיד באולד טראפורד בעונה שעברה כשהצטרף לסביליה בהשאלה והתקשה להשפיע בלה ליגה. עם זאת, לאחר שהרשים בסיבוב ההופעות, הוא היה פוטנציאל מתחיל עבור ה- ליגת העל פּוֹתחָן לפני שהפציעה פגעה .

מעט שחקנים נוחתים אי פעם מנצ'סטר יונייטד בלי שיהיה להם משהו לגביהם, אבל זה תלוי במנהל לפתוח את האיכות הזו. הרעיון של מישהו להיות 'כמו חתימה חדשה' הפך לקלישאה, אבל זה בהחלט עשוי להרגיש כך אם טן האג יוכל להחזיר את מונאקו לשעבר למיטבו.

ראה גם: