תקציב 2020: 'קריאת מס' על ספרי אמזון קינדל ועוד סופסוף בוטלו

התקציב

ההורוסקופ שלך למחר

סונאק, שפרסם את ההודעה בעת מסירת התקציב, אמר כי מע'מ על פרסומים דיגיטליים, לרבות ספרים, עיתונים, מגזינים וכתבי עת אקדמיים, יבוטל החל מה -1 בדצמבר.(תמונה: אמזון)



הממשלה תבטל את המס על ספרים אלקטרוניים החל מדצמבר השנה, ותוריד 20% מהמחיר הקמעונאי בניצחון לרבים, כולל תלמידי בית ספר.



המשמעות היא ספרים אלקטרוניים, עיתונים אלקטרוניים, כתבי עת וכתבי עת אקדמיים זכאים לאותו יחס מע'מ כמו עמיתיהם הפיזיים, הפטורים כיום מההיטל.



הכללים החדשים אמורים להועיל לכל מי שקורא דיגיטלית ב- Kindles, כולל ילדים מרקע עני יותר.

זה בא כאשר הנתונים מראים שכמעט אחד מכל ארבעה תלמידים בארוחות בית ספר חינם קוראים ספרות דיגיטלית, לעומת אחד מכל שישה מבני גילם שאינם זכאים לארוחות בית ספר חינם.

בהודעה על החדשות אמר סונאק: 'חינוך ברמה עולמית יעזור לדור הבא לשגשג ושום דבר לא יכול להיות בסיסי יותר מזה מאשר קריאה. ובכל זאת פרסומים דיגיטליים כפופים למע'מ. זה לא יכול להיות צודק.



'אז היום אני מבטל את מס הקריאה. החל מה -1 בדצמבר, בדיוק בזמן לחג המולד, ספרים, עיתונים, מגזינים או כתבי עת אקדמיים, אולם הם לא ייקחו כלל מע'מ. '

ספרים ועיתונים פטורים ממע'מ מאז הכנסת המס בשנת 1973.



'לא יהיה מע'מ על בדיה היסטורית מאת הילרי מנטל, מדריכים או ספרי לימוד כמו האנטומיה של גריי, או אכן יצירות פנטזיה כמו ג'ון מקדונל 's Economics For The Many', סיכם.

בשנת 2018 אישר האיחוד האירופי חקיקה שאפשרה למדינות החברות בה להסיר או להחיל מע'מ נמוך יותר על פרסומים אלקטרוניים.

צרפת, איטליה, בלגיה ואיסלנד היו בין אלה שהסכימו להוריד את המיסים, אך בריטניה לא הלכה בעקבותיה, כאשר הקוראים המשיכו לשלם 20% מע'מ על פרסומים דיגיטליים.

התאחדות המוציאים לאור, שמסע פרסום מס הקריאה של Axe קרא להסיר את המע'מ ה'לא הגיוני ולא הוגן 'על כל הפרסומים הדיגיטליים, חגג את הודעתו של מר סונאק ביום רביעי.

קרא עוד

תקציב 2020 והכסף שלך
כל מה שאתה צריך לדעת על התקציב מחשבון מס תקציב חובת בולים מתנערת מס על ספרים בוטל

בחשבון הטוויטר הרשמי של The Axe The Reading Tax פורסם: 'אנו שמחים שמע'מ יוסר מפרסומים אלקטרוניים בעקבות התקציב החדש. זה יסמן קץ למיסוי לא הגיוני על אנשים שצריכים או מעדיפים לקרוא דיגיטלית.

'תודה רבה לכל המחברים, הארגונים, הפרלמנטרים וחברי הציבור שקראו לקנצלרית להסיר את המס של 20% המשמש מחסום לאוריינות ומפלה אנשים המתקשים להשתמש בספרים מודפסים או לטפל בהם.'

הממשלה גם הכריזה על תוכניות להקפיא את דלק זו השנה העשירית ברציפות, ותחסוך לנהג הרכב הממוצע 1,200 ליש'ט בהשוואה למה שהיו משלמים במסגרת המדרגות הנעות לפני 2010.

ועכשיו, לאחר שבריטניה עזבה את האיחוד האירופי, מס הטמפון סוף סוף יבוטל.

החל מה -1 בינואר 2021 יבוטל המס על מוצרים סניטריים לכולם.

בנאום התקציב שלו הודיע ​​הקנצלר גם שהממשלה תקפיא את שיעורי המכס על בירה, משקאות חריפים, יין וסיידר, כלומר חצי ליטר בירה יהיה זול ב 1p ממה שהיה עולה אם הייתה עולה עם האינפלציה.

למרות זאת, מחירי הסיגריות יעלו בשעה 18:00 ביום רביעי - יום התקציב .

יש לנו מדריך מלא לגבי משמעות התקציב עבורך, כאן.

ראה גם: