ג'ייק פול קיבל הודעה סודית מאנדרו טייט בתוך משא ומתן בקרב

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

ג'ייק פול טוען שנשלח לו הודעה סודית על ידי כוכב הקיק-בוקסינג השנוי במחלוקת אנדרו טייט - אך היא נמחקה לפני שהספיק לקרוא אותה.



אומרים שהיוטיובר שהפך למתאגרף פול נמצא במשא ומתן עם טייט על קרב אפשרי, שיהיה משחק האיגרוף המקצועי הראשון שלו אחרי קריירת קיק-בוקסינג ארוכה. ובמהלך הופעה לאחרונה על הפודקאסט האימפולסיבי של אחיו לוגן , כוכב המדיה החברתית השוויץ בהודעה בטלפון שלו, המציינת שטייט ניסה פעם ליצור איתו קשר.



הוא הראה למצלמה את הטלפון שלו, שם עבר לעמוד של טייט, ולחץ כדי לשלוח הודעה ליזם השנוי במחלוקת, שהתפוצץ ב-TikTok בשבועות האחרונים. שם מוצג פתק שכתוב עליו 'קבל בקשת הודעה מאמורי אנדרו טייט השלישי', שהוא שמו המלא של טייט, ומציין שבשלב מסוים הוא ניסה ליצור קשר עם פול לפני שמחק את הודעתו.



המתאגרף המקצועני 5-0, שהניצחון האחרון שלו היה נוקאאוט אכזרי של אלוף UFC לשעבר במשקל טוב, טיירון וודלי, אינו מעריץ של הפרסונה הנועזת של טייט, וגם לא הגישה השנויה במחלוקת שלו להרוויח כסף ולמשוך נשים. הוא תקף את יריבו במהלך ראיון ארוך בתוכנית של אחיו, לפני שנתן את ברכתו ללוגאן לקחת את הקרב במקום.

'הוא ביטל את זה, אבל זה מראה שהוא ניסה לשלוח לי הודעה בשלב מסוים', אמר האח פול הצעיר. 'הוא קרא לי לפני שנתיים ואני זוכרת שראיתי את זה והחלפתי כי הייתי כמו 'מי זה הבחור הזה?' תמיד יש מישהו שקורא לי לצאת.

קייט פרייס קלטת סקס

'ואז המראיין הזה שאל אותי לאחרונה האם אלחם באנדרו טייט ואז התחלתי לראות את הבחור הזה צץ ברחבי האינטרנט. הייתי כמו 'אוי זה אנדרו טייט', אבל מה שאני אומר זה שאנדרו, אם שלי אח לא מזעזע אותך, אני אעשה זאת.



אתה חושב שג'ייק או לוגן פול ינצחו את אנדרו טייט? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

 ג'ייק פול טוען שנשלח לו הודעה סודית על ידי כוכב הקיק-בוקסינג השנוי במחלוקת אנדרו טייט
ג'ייק פול טוען שנשלח לו הודעה סודית על ידי כוכב הקיק-בוקסינג השנוי במחלוקת אנדרו טייט ( תמונה: Getty Images)

'זה חייב לרדת, אבל אני לא חושב שהוא נכנס לזירה עם אחד מאיתנו. זה סיכון גדול מדי בשבילו כי הוא זכר אלפא, נכון? זה כל הקטע שלו, וכשהוא מפסיד לשניהם אחד מאיתנו שהוא נלחם בו, כל השטיק שלו ייצא מהחלון'.



טייט ציין בעבר שמתנהל 'משא ומתן מתוחכם' למאבק בינו לבין אחד האחים פול, למרות ששום דבר עדיין לא יצא לפועל. ג'ייק יחזור לפעולה באוקטובר כדי לסיים פיטורים של כמעט שנה, בעוד לוגן יילחם בדצמבר.

'אני יודע שכולם רוצים את זה,' ענה טייט כשנשאל על ריב עם אחד מהאחים פול בזרם טוויץ' עם עדין רוס. 'זהו משא ומתן מתוחכם שמעורבים בו הרבה צדדים אז אנחנו לא צריכים לדבר על זה כאן'.

ראה גם: