לוגן פול מקבל את ברכתו של האח ג'ייק להילחם באנדרו טייט

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

כוכב יוטיוב לוגן פול קיבל את אחיו של ג'ייק אישור 'להכות את החרא' מתוך קיקבוקסר שנוי במחלוקת אנדרו טייט .



טייט, אלוף העולם לשעבר בקיקבוקסר, זכה לתהילה חסרת תקדים ברשתות החברתיות בחודשים האחרונים וקרא לג'ייק לקרב איגרוף במספר הזדמנויות. 'הילד הבעייתי' אפילו חשף כי טייט שלח לו לאחרונה 'הודעה סודית' בתוך ' מתוחכם 'משא ומתן לפיו מאבק בין השניים נמצא בתהליך.



תוך כדי דיון בסנסציית המדיה החברתית בפודקאסט שלהם אימפולסיבי , שאל לוגן את אחיו: 'למה אתה מתכוון אתה מול אנדרו טייט?' על כך ג'ייק השיב: 'אני לא אומר ריב, אני אומר שלנו הלוך ושוב. הוא מדבר עליי דפוק ואומר שהוא רוצה לנצח את ה** שלי וכל הדברים האלה. מנחה הפודקאסט מייק לאחר מכן, מג'לק הזכיר לג'ייק שהוא רציני לגבי קריירת האיגרוף שלו והמליץ ​​שלא להילחם בקיקבוקסר השנוי במחלוקת.



אתה רוצה לראות את לוגן פול נלחם באנדרו טייט? תן לנו לדעת את המחשבות שלך ב מדור הערות לְהַלָן

אחר כך לוגאן אמר: 'ג'ייק, אני יודע שהוא דיבר עלייך שטויות אחי, אבל בברכתך אני יכול לנצח את החרא של אנדרו המטורף טייט?'. ג'ייק נתן לאחיו אישור, והשיב: '100 אחוז, אבל אני לא חושב שהוא ילחם בנו. אני חושב שזה סיכון גדול מדי בשבילו כי הוא זכר אלפא, זה הקטע שלו. כשהוא מפסיד, כל השטיק שלו יוצא מהחלון'.

לוגן לא נלחם מאז עבר שמונה סיבובים עם אגדת האגרוף פלויד מייוות'ר יוני האחרון. 'The Maverick' הודיע ​​לאחרונה שהוא יעשה את שלו חזרת אגרוף בדצמבר הקרוב , אבל אין לו יריב מאורגן להחזרת הטבעת שלו. בינתיים, טייט טוען שהיו לו 87 קרבות בתור קיקבוקסר וגם צבר שלושה ניצחונות בשלושה קרבות MMA מקצועיים, אחד מהם על פני המשקל הבינוני לשעבר של UFC, לוק בארנט.



 לוגן פול חוזר לאיגרוף בדצמבר
לוגן פול חוזר לאיגרוף בדצמבר ( תמונה: GETTY)

טייט הציע בעבר שאין לו איבה כלפי ג'ייק, אבל הוא יהיה מוכן להיכנס לזירה כדי לסיים את קריירת הלחימה שלו. 'אני לא אוהב אותו, אני מבין אותו אבל אני רוצה להבהיר משהו, עדיין הייתי מעיף את הזין החי מתוך ג'ייק פול ,' הוא אמר החברים פודקאסט. 'אני לא איזה לוחם UFC מכובס ואני לא קטן ממנו, הייתי מנצח ממנו את החרא החי ואם הוא רוצה להילחם אני אלחם בו בכל יום של *** **שבוע. הוא פשוט מאוד חכם עם 'אני רק זווית יוטיוברית' שלו.'



ראה גם: