חוזה של פרנקי דה יונג 'יוצר מתח' בנבחרת ברצלונה על רקע איום בתביעה משפטית

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

מצב החוזה של פרנקי דה יונג לפי הדיווחים יוצר מתח ב ברצלונה חדר הלבשה על רקע ספקולציות מתמשכות לגבי עתידו.



זה מגיע בתוך סאגה ממושכת על עתידו של השחקן עם שניהם מנצ'סטר יונייטד ו צ'לסי רודפים אחרי העברה. בוס השדים האדומים אריק טן האג הוראה לאחרונה מועדון אולד טראפורד יישאר סבלני לקראת עסקה לאחר שיחות חדשות עם השחקן, אבל הבלוז נחשבים להיות בטוחים יותר ויותר בהבטחת חתימתו.



האם מישהו זכה בסט לחיים

בעוד שליונייטד יש עמלה ראשונית במקום עם המועדון הקטאלוני על העברה, שתאחד את דה יונג עם הבוס לשעבר שלו באיאקס, טן האג, עדיין אין הסכם סופי למהלך. עם משא ומתן על העברה זו שנמשך כעת שלושה חודשים, צ'לסי רשמה עניין בבדיקת כל עסקה. ראשי הבלוז יצרו קשר עם בארסה וניהלו דיונים עם נציגיו של דה יונג וכעת הם מועמדים חזקים להחתים אותו מתחת לאף של יונייטד.



אחת הסיבות העיקריות לכך שהמהלך כל כך ממושך היא ש-De Jong חייב ב-17 מיליון יורו בהפחתות ותשלומים מבארסה. זה קשור לחוזה המחודש שחתם עם המועדון באוקטובר 2020, תחת הנשיא לשעבר ג'וזפ מריה ברתומאו - שלצד שאר חברי ההנהלה התפטר שבועות לאחר מכן.

דה יונג היה אחד מארבעה שחקנים שחתמו חוזים חדשים באותה תקופה לצד מארק אנדרה טר שטגן, ג'רארד פיקה וקלמנט לנלט. פיקה קיבל השבוע משכורת טרייה הפחתה עם המועדון בזמן קשר סרחיו בוסקטס משנה את חוזהו. דה יונג הא דחה את בקשת המועדון לקבל קיצוץ שכר, איזה לטענת AS גרמו למתח בחדר ההלבשה.

ברצלונה הם לפי הדיווחים שוקל לנקוט בצעדים משפטיים על החוזה של דה יונג לאחר שביקש ממנו לקצץ בשכר, תוך בחינת העסקאות של טר שטגן ולנגלט. הענקים הקטלונים היו לא הצליחו לרשום את חמש ההחתמות החדשות ושני חידושי החוזה שלהם הקיץ עם לה ליגה ונאמר להם לצמצם את ההוצאות הכספיות שלהם.



דייט ג'ושוע נגד זעם

תגיד את דעתך ! עבור מי דה יונג ישחק העונה - ברצלונה, מאן אוד או צ'לסי? ספר לנו מה אתה חושב כאן.

  פרנקי דה יונג וצ'אבי
דה יונג וצ'אבי לא הצליחו להגיע להסכמה על הפחתת שכר ( תמונה: Getty Images)

דה יונג הוא השחקן המרוויח ביותר של בארסה והוא גם חייב 17 מיליון יורו נוספים בשכר שלא שולם. סוכני השחקן עלי דורסון וחסן צנטיקאיה נפגש עם ראשי בארסה ביום רביעי בשבוע שעבר ודוחקים ב הקשר ההולנדי דוחף שישלמו לו את הכספים המגיעים לו.



אנדראס כריסטנסן, פרנק קסי, רפיניה, רוברט לבנדובסקי וז'ול קונדה הצטרפו כולם לשורות בארסה הקיץ, אבל אף אחד לא יהיה זמין לבחירה עד שהליגה תודיע להם שהחוזים שלהם סבירים עם המצב הכלכלי של המועדון. אותה בעיית רישום חלה על אוסמן דמבלה וסרג'י רוברטו, שניהם חתמו על חוזים חדשים לאחר שפג תוקפם של העסקאות הקודמות שלהם.

ראה גם: