ג'ון לואיס יפסיק את מדיניות ההחזרה של 'No Quibbles' למשך 90 יום לפי כללים חדשים - זה מה שמשנה

ג'ון לוויס

ההורוסקופ שלך למחר

חנות ג'ון לואיס

ג'ון לואיס חזר על מדיניות ההחזרים הנדיבה ביותר - ושינויים יגיעו בשבוע הבא(תמונה: Getty)



אם אתה קונה קבוע בחנות הכלבו ג'ון לואיס, אתה עלול להתאכזב לגלות שהקמעונאי עומד לקצץ במדיניות ההחזרים הנדיבה של 90 יום ל -35 ימים.



מרשת הרחובות הרחובות נמסר כי חוקי NEWSAM Money צפויים להשתנות - אולם רוב הלקוחות לא יושפעו כי בממוצע כל הפריטים המוחזרים מוחזרים לחנות - או למחסן המרכזי שלה בתוך 35 יום.



אתר עסקאות עין עיניים HotUkDeals שיתף את העדכון האחרון עם חובבי קניות באינטרנט ביום שישי - כשהשינוי ייכנס לתוקף החל מה -1 בפברואר 2017.

ג'ון לואיס אומר כי הוא יתריע בפני לקוחות הרוכשים פריטים במהלך הימים הקרובים כדי למנוע מהקונים להיתפס לחוק החדש, שלמרות שהוא קצר משמעותית, הוא עדיין ארוך יותר ממדיניות ההחזרה הממוצעת ברחוב הראשי.

דובר ג'ון לואיס אמר: 'מדיניות ההחזרים שלנו ל -35 יום, ללא התפלפלויות, על פריטים לא רצויים אותם אנו מציגים בשבוע הבא תהיה אחת ממדיניות ההחזרות הטובה ביותר של כל הקמעונאים בבריטניה.



'לפני שביצענו את השינוי, שאלנו את הלקוחות שלנו לגבי המדיניות שלנו וגילינו שמעל 85% לא היו מודעים למדיניות שלנו לגבי פריטים לא רצויים ויותר מ -90% מהלקוחות שמשנים את דעתם לגבי מוצר מחזירים אותו תוך 35 ימים.

'כיום, מגוון המוצרים שלנו, במיוחד ביגוד, משתנים בתדירות גבוהה הרבה יותר מבעבר והחזרת פריטים ברגע שהמוצרים אזלו, עלולה לגרום לאכזבה.



'בנוסף, לקוחות יכולים כעת להחזיר מוצר של ג'ון לואיס הרבה יותר בקלות בלמעלה מ -400 מיקומים ברחבי בריטניה.'

כיום מדיניותו של ג'ון לואיס קובעת:

אנו רוצים שתהיה מרוצה מהרכישה שלך, אך אם אינך שמח, אנא החזר אלינו את המוצר שאינו בשימוש תוך 90 יום מיום קבלת ההזמנה.

לאחר החזרה, נחזיר את האדם שביצע ושילם עבור ההזמנה במקור. זה כולל פריטי אישור והתאמת מחירים.

עם זאת, בשבוע הבא, הכללים החדשים יובילו לכך שתצטרך להתגבר על ההחזרים שלך כדי להימנע מפספס החזר כספי שלך. הכללים החדשים יעודכנו בחלק האחורי של הקבלה שלך.

כמו תמיד, אם אין בידך את הוכחת הרכישה שלך, החנות 'תעניק לך כרטיס מתנה בשווי מחיר המכירה הנוכחי'.

מה עם פריטים שרכשתי זה עתה?

כל הפריטים שנרכשו לפני 1 בפברואר ימשיכו לכלל 90 הימים-אולם אם תבחר להחזיר או להחליף את הפריט, תועבר למדיניות של 35 יום.

סט למנצחי חיים בבריטניה

מה אם הפריט שלי פגום?

על פי חוק זכויות הצרכן כל המוצרים חייבים להיות באיכות מספקת, מתאימים למטרה וכמתואר.

    אם אתה סבור שמכרת פריט פגום, אכן יש לך את הזכות להחזיר את הפוליסה שלך - יש לעשות זאת ברגע שאתה מגלה שהפריט פגום/פגום או לא כפי שתואר.

    ג'ון לואיס אומר שאם זה קורה לך, אתה יכול להתקשר לקו הסיוע של התמיכה הטכנית שלהם בטלפון 0330 123 0106 בין השעות 8: 00-21: 00 בימי חול, 8: 00-20: 00 שבתות ו -10: 00-18: 00 ביום ראשון.

    זכור להחזיק את מספר הדגם שלך בידך כאשר אתה מתקשר, מכיוון שזה יעזור להם לעבד את ההחזר או ההחלפה.

    אם הפריט הפגום שלך אינו מסווג כחשמל, התקשר לקו שירות הלקוחות שלו במספר 03456 049 049 והסר למסור את מספר אישור ההזמנה שלך, או בקר אצל המקומי שלך סניף ג'ון לואיס .

    למידע נוסף על מה שמסווג מבחינה חוקית כתרופה פגומה, בקר באתר איזה? באינטרנט כאן . למידע נוסף על ג'ון לואיס & apos; מדיניות החזרות במלואה, לחץ כאן .

    קרא עוד

    זכויות הצרכן
    זכויות ההחזר שלך ברחוב הראשי כיצד להתלונן על הלוואת משכורת חוזי טלפונים ניידים - הזכויות שלכם ביקורות גרועות - כיצד לקבל החזר

    ראה גם: