כריסטיאנו רונאלדו סירב לחתום על החלום של מאן יוטד כאשר תוכניות ההעברה של אריק טן האג צצו

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

כריסטיאנו רונלדו נשלט על ידי מנצ'סטר יונייטד בּוֹס אריק טן האג בדרישותיו להחתים חלוץ מרכזי הקיץ.



הכוכב הפורטוגלי רוצה לעזוב את יונייטד שנה אחת בלבד לאחר חזרתו לאולד טראפורד לאחר שעבר שינוי בלב לגבי עתידו במועדון. זה בא כמו דרישת ההעברה המתוארת של רונאלדו לא הוגשמה הקיץ כשהבן 37 ​​תכנן לאחר מכן עזיבה.



אדינסון קבאני היה בין שלל יציאות מהקבוצה הראשונה מהמועדון הקיץ הזה - מזרז את הצורך להביא פורוורד חדש. למרות זאת, דרווין נונז, שהיה מקושר חזק ליונייטד לפני פתיחת חלון ההעברות, בחר להצטרף לליברפול.



הסבירו דיווחים בחודש מרץ שרונאלדו החליט להישאר ביונייטד כדי לקיים את השנה השנייה לחוזה שלו, והוא כבר תיאר למועדון איזה סוג שחקן הם צריכים להחתים לקמפיין הקרוב. כפי שדווח על ידי האתלטי, בקשתו של בן ה-37 הייתה שהשדים האדומים יחתימו שחקן שיאפשר להם לבצע תיקון טקטי ולהפיק את המיטב מהסופרסטאר - עם המאפיינים של נוניז שהאמינו שהם אידיאליים כדי להתאים לתפקיד.

רונאלדו רוצה לשחק לצד חלוץ נוסף העונה ביונייטד - לאחר שקאוואני עזב את המועדון כשחקן חופשי. זה השאיר את הנבחרת קלה במיוחד על שחקני התקפה, במיוחד כשרונאלדו לא סביר שימשיך את תפקידו באולד טראפורד מעבר ל-2023. מרקוס רשפורד ואנטוני מרסיאל הם הפורוורדים הבכירים היחידים בסגל, ושניהם מעדיפים לשחק משמאל ולא במרכז.

נוניז כבש 34 שערים מרשימים בכל המסגרות בקדנציה שעברה - כולל בשתי השערים שלה. עימות אירופי מול ליברפול בשלב רבע הגמר, והעלה את מספר השערים שלו בתחרות לשישה לעונה שעברה.



תגיד את דעתך ! איך היית מדרג את חלון ההעברות של Man Utd מתוך 10? ספר לנו מה אתה חושב כאן.

  כריסטיאנו רונאלדו הגיש בקשה לעזוב את מאנ יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו הגיש כעת בקשה לעזוב את מאנ יונייטד ( תמונה: Getty Images)

טן האג ראה את נוניז ממקור ראשון כשלו של החלוץ השער הגדול ביותר הגיע בניצחון שמינית הגמר על אייאקס של טן האג, לפני שהבקיע בשני שלב רבע הגמר נגד ליברפול - בו הובסה בנפיקה 6-4 בסיכום. החלוץ גם השפיע במיוחד על הניצחון בשלב הבתים ברצלונה, שבו החלוץ כבש צמד בניצחון 3-0 על הקבוצה הקטאלונית.



לא רק שיונייטד החמיצה את החתמתה של נוניז, אלא שהיא עדיין לא תחזק את שורות ההתקפה שלה הקיץ. ההחתמות היחידות עד כה היו המגנים טיירל מלאסיה וליסנדרו מרטינס, יחד עם הקשר כריסטיאן אריקסן. החתמת חלוץ חדש יחד עם רונאלדו משמעה שני חלוצים מתחילים, אבל ל-Ten Hag יש העדפה לחלוצים רחבים במערך 4-3-3/4-2-3-1 היברידי.

טן חג רוצה אנטוניוס ב-11 האידיאלי שלו באולד טראפורד והפורוורד הברזילאי רוצה להתאחד עם מאמנו לשעבר לאחר שהפעיל לחץ על אייאקס לשקול לאפשר לו להצטרף לשדים האדומים בחלון הקיץ הזה. עם זאת, הערכת השווי של השחקן של אייאקס הופכת כל מהלך הקיץ הזה ללא ריאלי ללא פשרות רציניות.

אחרי ליגת העל הפסד יום הפתיחה ל ברייטון, טן האג היה צר שפתיים כשהתבקש לשפוך אור על תוכניותיה של יונייטד לחזק את קו החזית שלה בשלושת השבועות האחרונים של חלון העברות בקיץ. 'אני לא נכנס לשמות כי אני חושב שבטרום העונה הזו, 250 שחקנים מעורבים או מקושרים למאן יונייטד', לשעבר אייאקס המנהל אמר לכתבים לאחר המשחק. 'יש לנו שני חלוצים, אולי עם אחד שלישי [מרקוס] רשפורד כמו כן, יכולת לראות בו חלוץ.

'היה לו קדם עונה ממש טוב בצד שמאל וגם היום היו לו שתי הזדמנויות ממש טובות, נכנס מצד שמאל, אז אני חושב שזו הייתה ההחלטה הנכונה לעשות את זה ככה. אבל לא היה לנו את זה. תשע טיפוסי. הוא לא היה פנוי היום'.

ראה גם: