לשחקני Man Utd 'נמאס' כשהם מבהירים את הרגשות על סאגת כריסטיאנו רונאלדו

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

מנצ'סטר יונייטד לכוכבים נמאס כריסטיאנו רונלדו הניסיונות של לעזוב את המועדון.



רונאלדו כן נחוש לעזוב את השדים האדומים בקיץ הקרוב אחרי עונה אחת בלבד באולד טראפורד בעקבות שלו חזרה בפרופיל גבוה מיובנטוס בקיץ שעבר אחרי 12 שנות חופשה . הוא ניסה לעבור יציאה בכוח כבר חודשיים.



הסופרסטאר הפורטוגלי לא התייצב למסע טרום העונה של המועדון באסיה בגלל 'סיבות משפחתיות' ורק הופיע לראשונה תחת בוס חדש אריק טן האג בתור ה השדים האדומים הועמדו בתיקו 1-1 על ידי ראיו וייקאנו במשחק ידידות באולד טראפורד שבוע לפני תחילת העונה.



רונאלדו נחשב לאחר מכן לא כשיר מספיק כדי להתחיל התבוסה ביום הפתיחה של הפרמיירליג ביום ראשון מול ברייטון , למרות שהוא כן נכנס להליכים במחצית השנייה כמחליף - שם לא הצליח למצוא את הרשת.

רחוב. קדוש הפטרון היהודי

במהלך ההופעה הראשונה שלו בהדרכת טן האג מול ראיו, רונאלדו היה עסוק בשיחה מונפשת עם המאמן בצד. לאחר שהורידו לאחר מכן בהפסקה, רונאלדו צולם אז עוזב את אולד טראפורד לפני סיום המשחק איזה עורר את זעמו של הבוס של יונייטד - מי תיאר את ההתנהגות כ'בלתי מתקבלת על הדעת'.

טן חג אמר בבוטות: 'בהחלט לא (מתקבל על הדעת). אני בהחלט לא מאשר את זה. זה לא מקובל. לכולם. אנחנו קבוצה וצריך להישאר עד הסוף'.



תגיד את דעתך ! האם Man Utd היא קבוצה חזקה או חלשה יותר עם רונאלדו? ספר לנו מה אתה חושב כאן.

משמעות רוחנית של מספר 88
  כריסטיאנו רונאלדו הגיש בקשה לעזוב את מאנ יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו הגיש בקשה לעזוב את מאנ יונייטד ( תמונה: Getty Images)

כעת פורט כיצד למספר הולך וגדל של שחקני יונייטד נמאס כעת מהתעלולים של רונאלדו עם קונצנזוס הולך וגובר המעדיף אותו לעזוב את המועדון הקיץ. זה מתואר על ידי דו'ח ב השמש , שאומרים שמצב הרוח בחדר ההלבשה השתנה.



סוכנו של רונאלדו, חורחה מנדס, לוחץ חזק כדי שהשחקן יעזוב את המועדון החודש ונאמר שיש לו הצעה על השולחן ממועדון ללא שם. עם זאת, יונייטד לא עוברת - בפומבי לפחות - מהעמדה שלה לפיה השחקן בן ה-37 אינו למכירה.

זה הוביל למתיחות מסוימת בין שתי הצדדים, אבל המציאות היא שזה כבר השפיע על העונה של יונייטד, כשטן האג נאלץ לשחק עם כריסטיאן אריקסן בתור 'תשע שקרי' בהפסד מול ברייטון עקב היעדרותו של אנתוני מרסיאל וחוסר כושר המשחק של רונאלדו.

הנסיך פיליפ אחות ססיל

טן האג היה צר שפתיים כשהתבקש לשפוך אור על תוכניותיה של יונייטד לחזק את קו החזית שלה בשלושת השבועות האחרונים של חלון העברות בקיץ . 'אני לא נכנס לשמות כי אני חושב שבקדם העונה הזו, 250 שחקנים מעורבים או מקושרים למאן יונייטד', לשעבר אייאקס המנהל אמר לכתבים לאחר המשחק. 'יש לנו שני חלוצים, אולי עם אחד שלישי [מרקוס] רשפורד כמו כן, יכולת לראות בו חלוץ.

'היה לו קדם עונה ממש טוב בצד שמאל וגם היום היו לו שתי הזדמנויות ממש טובות, נכנס מצד שמאל, אז אני חושב שזו הייתה ההחלטה הנכונה לעשות את זה ככה. אבל לא היה לנו את זה. תשע טיפוסי. הוא לא היה פנוי היום'.

ראה גם: