KSI מציעה לג'ייק פול הצעת מנצחת חדשה לקרב אגרוף בוומבלי

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

KSI הציעה לג'ייק פול את ההזדמנות ליישב את היריבות שלהם בעימות המנצח בוומבלי בשנה הבאה.



כוכב היוטיוב - השם האמיתי ג'יי ג'יי אולטונג'י - מתחרה עם פול כבר כמה שנים ונלחם באחיו לוגן פעמיים, וניצח במשחק הגומלין שלהם בהחלטה מפוצלת בשנת 2019. KSI תמיד קראה לקרב עם אחיו של יריבו לשעבר, אבל לקח הפסקה מהספורט ועד להתמקד בקריירות המוזיקה ויצירת התוכן שלו.



דיוויד לגינו הארי פוטר

עם זאת, בשבועות האחרונים, פול ו-KSI חידשו את מלחמת המילים שלהם, שהייתה בעיקר בגללה החזרת הטבעת המתוכננת של האחרון מול אלכס ואסאבי , שבוטל כעת כשהראפר Swarmz נכנס כמחליף מאוחר ב-27 באוגוסט בזירת O2 בלונדון. פול הציע לאחרונה להתערב בהתראה קצרה ולהילחם ב-KSI בחינם, אבל הכוכב הבריטי דחה את ההצעה.



עם זאת הוא הציע כעת הצעה נגדית ברשתות החברתיות, וצייץ: 'אני הולך לשלוח לך חוזה. נילחם בשנה הבאה. אצטדיון וומבלי. המנצח של הקרב לוקח הכל. 100 אחוז מהארנק יהיה על השורה. שים את הכסף שלך במקום שבו הפה שלך נמצא ובואו סוף סוף נסיים את זה. האם תקבל ג'ייק פול ?'

פול היכה בלי סוף את יריבו במסע צלב ברשתות החברתיות השבוע, לאחר ש-KSI בחרה להחליף את הלקוח של פול ווסאבי במוזיקאי סווארמז - השם האמיתי ברנדן סקוט - איתו הוא הוציא סינגל מצליח הודיני עוד ב-2020. YouTube הכוכב האמין שהוא יכול לנצל את הביטול, לאחר שהפסיד לאחרונה את הקרב המתוכנן שלו עם חסים רחמן הבן ב-6 באוגוסט בסוף השבוע האחרון.

KSI עמדה בפני בדיקה של אוהדים לאחר שבחר בסקוט להיות יריבו המחליף בכל עימות 'חופשי' מול פול. עם זאת, הוא הגיב מאז לביקורת וצייץ: 'רק רוצה לומר שבסופו של יום, אחת המטרות העיקריות של הקרב הראשון הזה הייתה להיפטר מחלודה טבעתית.



מי ינצח אם הזוג ילחם - KSI או ג'ייק פול? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

זוכי החולצה הירוקה בטור דה פראנס

'רציתי להוכיח לעצמי שאני מתאגרף טוב יותר ממה שגילמתי בעבר. אם אתה רוצה לראות, בסדר. אם לא, בסדר. אני עדיין עושה את זה בכל מקרה. יש עדיין הרבה קרבות טובים על הכרטיס הזה שאני נרגש לראות. אנחנו אירוע האגרוף היחיד ביוטיוב שקורה הקיץ הזה. היו לנו הרבה דברים שניסו לשבש את האירוע הזה אבל עדיין אנחנו עומדים. זה משחק ארוך טווח, ואני אקח בשמחה L קטן עכשיו ל-W גדול אחר כך.'



קרב בין פול ל-KSI עשוי להניב מיליונים, כאשר הזוג כבר התמודד פנים אל פנים כאשר פול ניצח את AnEson Gib בשנת 2020. מובן שפול תכנן בתחילה להשתתף בטיול של KSI מאוחר יותר החודש, אך כעת עדיין לא ברור אם הוא יטוס לבריטניה.

ראה גם: