לטריפל H לא היה מושג מיהו לוגן פול כשכוכב יוטיוב הצטרף ל-WWE

הַאָבְקוּת

ההורוסקופ שלך למחר

WWE לקחו נקודה מחושבת היטב כשהם עובדים לוגן פול להיאבק בו סאמרסלאם , אבל ראש קריאייטיב טריפל H אמר שאין לו מושג מי היה היוטיובר לפני החתימה.



עלות החלפת ברך נ"ש

פול - שחתם על הסכם 'רב-שנתי, רב-אירועים' עם ה-WWE - עשה סנסציה תרתי משמע כשהביס את The Miz בשובר קופות של 15 דקות באצטדיון ניסן בנאשוויל, טנסי. כוכב המדיה החברתית ביצע שלל של מהלכי חתימה וזכה לשבחים על שקית הטריקים שלו, שכללה התזת צפרדע מהחבל על שולחנות הכרוז.



אם היה מישהו ביקום ה-WWE או סביבו שלא היה מודע למקצוען שלו הַאָבְקוּת פוטנציאל, הם עכשיו. וטריפל H - השם האמיתי פול לבסק - הוא בין המספר הזה לאחר שעיניו נפקחו ליכולת של פול בתוך הטבעת.



'אתה רוצה שאהיה כנה לגמרי,' שאל 'המשחק' במהלך הופעה ב- פודקאסט 'אימפולסיבי' . 'אמרתי 'מי לעזאזל זה? כן, מי?' כן, בלי להעליב. זה מצחיק כי יש אנשים שמדברים על העסק שלנו ועל איך שהם צפו בילדותם. זה אומר שהם מעולם לא צפו והם לא צפו אני לא רוצה להעליב אותי. זה לא מתאים לכולם.

'כשהם אמרו את זה לראשונה, קריסטן פרוטי [סגנית הנשיא הבכירה של e יחסי בידור] נכנסתי ודיברתי על זה ו[הלכתי]: 'כן, אני לא יודע מי זה'. כן, לא היה לי מושג ואז הם אמרו לי והתחלתי להסתכל על זה והייתי כמו 'קדושה' **לא, החבר'ה האלה ענקיים''.

גם במובנים נוספים, בהתחשב בפול מתגאה ביותר מ-30 מיליון עוקבים אינסטגרם ו פייסבוק . יליד אוהיו הלך להגרלת תערוכה נגד פלויד מייוות'ר ג'וניור ביוני 2021, זמן קצר לאחר שערך את הופעת הבכורה שלו ב-WWE במותג Smackdown של החברה.



האם אתה חושב שלוגאן פול יוכתר אי פעם לאלוף ה-WWE? ספר לנו ב מדור הערות .

טריפל H הוא לא אגדת ההיאבקות היחידה שעלתה לרכבת ההייפ של פול, כאשר אלוף העולם במשקל כבד לשעבר של ה-WWE, בוקר טי, שיבח את האתלטיות והזיכרון שלו כדי לבצע כל כך הרבה מהלכים.



'אני מאמין בלוגאן פול, באשר להיות חלק מהעסק הזה, ללמוד אותו, ובאמת להבין את הפרט המורכב הזה', אמר בוקר.

'הבחור הזה יכול להיות ממש טוב. רק מלראות כמה מפעלולי האתלטיות שהוא הוציא, אני אומר, 'וואו, הוא יכול לעשות הרבה יותר ממה שאני יכול - או שאני יכול''.

ראה גם: