מסע ה-PFL של רורי מקדונלד מגיע לצומת דרכים בהתנגשות קרדיף הקשה

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

המסע של רורי מקדונלד למיליון דולר אליפות PFL מתמודד עם אבן נגף פוטנציאלית גדולה במגומד אומלאטוב ללא הפסד במוצאי שבת.



צמד המשקל הלבן יוצא לקרב ב-Motorpoint Arena בקרדיף, עם מקדונלד אנדרדוג מפתיע עם יצרני סיכויים. הוא נאבק במוטיבציה מאז שאיבד את המאמץ שלו להפוך לאלוף כפול בבלטור לגארד מוססי, ולא הצליח לצרף יותר משני ניצחונות ברציפות מאז אותו קרב ב-2018.



אבל הוא מצא את עצמו בפלייאוף ה-PFL לאחר שעשה עבודה מהירה על ברט קופר בקרב הראשון שלו בטורניר לפני שהפסיד בהחלטה לסאדיבו סי בהתקוממות. ואומלטוב הבולט החובב יוכיח יריב קשה במהלך המופע הראשון מבין שתיים בבריטניה לקידום האמריקאי.



קתרין ריאן ניתוח פלסטי

הרוסי היה סוג של גילוי בשנים האחרונות מאז הגיע ל-PFL, וניצח בשלושת ההופעות שלו באמריקה לאחר שהגיע כאלוף ה-EFC. אבל הוא עדיין לא התמודד עם מישהו עם אילן היוחסין של מקדונלד, ונשאר לראות אם הוא עדיין מסוגל למישהו עם תעודת אליפות העולם של הקנדי.

בחצי גמר המשקל השני השני, סאדיבו סי מתמודד מול קרלוס ליאל בהתנגשות מרתקת של סגנונות. ליאל התגבר על כל אתגר שהוטל עליו מאז סדרת הצ'לנג'ר של ה-PFL מוקדם יותר השנה, כולל ניצח את האלוף המכהן ריי קופר III כדי להגיע לשלב הזה.

הברזילאי הוא אלוף ה-LFA לשעבר, והתגלה כפייבוריט קל בקרב יצרני הסיכויים לקראת הקרב הזה. אבל הוא עומד בפני מבחן חמור בשוודית, שכבר עשתה מהפך גדול מול מקדונלד השנה. זה יכול להסתכם בכרטיס ניקוד הדוק בכרטיס הזה, כשהקהל בקרדיף בטוח יקבל שלושה סיבובים צמודים בין האנשים האלה.



משמעות רוחנית של 911
 רורי מקדונלד נמצא בקרדיף לפלייאוף ה-PFL שלו
רורי מקדונלד נמצא בקרדיף לפלייאוף ה-PFL שלו ( תמונה: PFL MMA)

האם אתה חושב שרורי מקדונלד ינצח השנה בגמר ה-PFL במשקל טוב? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

ואדם אחד שבטוח יפתיע את המעריצים בבירה הוולשית הוא רנן פריירה, המשקל הכבד הענק, שמתמודד מול אנטה דלייה באירוע המרכזי המשותף על המקום בקרב מיליון הדולר. לא משנה מה התוצאה בהתנגשות הקשה הזו, המעריצים יתרשמו רק מלהסתכל על ה-6'8 אינץ'.



ברור שהוא אחד הכוכבים ש-PFL מנסה לבנות, אבל הוא יעמוד בפני מבחן קשה בדילי'ה. הייתה לו עונת התחלה עד כה, אבל הנוקאאוט המהיר שלו על ג'אמל ג'ונס הספיק כדי לזכות בו בפלייאוף, וזיקוקים צפויים באירוע המרכזי הזה, כמו גם בהתנגשות נוספת במשקל כבד בין דניס גולטסוב. ומתאוס שפל.

במקומות אחרים, שורה של כוכבים אירופיים ובריטים יקבלו את הזריקות שלהם בטורניר העונה הבאה, כשהבולטים הם הכוכבים האיריים וויל פלורי ונייתן קלי. השניים הם ותיקי המופעים הגדולים שהופיעו ביניהם ב-Bellator, ותחת הדרכתו של ג'ון קוואנה הם צפויים להכות גלים בטורניר השנה.

שרון וקיאנו איסטנדרס

ראה גם: