נעמי אוסקה דומעת לאחר שפרשה פצועה ממשחק אליפות קנדה הפתוחה מאיבוד עמדה

טֶנִיס

ההורוסקופ שלך למחר

נעמי אוסקה ירדה מהמגרש בדמעות באליפות קנדה הפתוחה אתמול לאחר שפציעה בגב עצרה אותה בהשלמת משחקה בסיבוב הראשון, שלושה שבועות בלבד לפני תחילת אליפות ארצות הברית הפתוחה.



המקום הראשון בעולם לשעבר החמיץ את ווימבלדון השנה כשהיא החלימה מפציעת אכילס והייתה רק בטורניר השני שלה חזרה לכושר לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה, עם הסיבוב הראשון תוך פחות משלושה שבועות. אוסקה פיגרה אתמול את קאיה קאנפי מאסטוניה 7-6, 3-0 במשחק הסיבוב הראשון של קנדה הפתוחה, כאשר כאבי הגב שלה היו יותר מדי עזבו את המגרש בדמעות.



לאחר מכן אוסקה, שסיימה שני משחקים בקלאסיקה של עמק הסיליקון בשבוע שעבר, אמרה שהיא לא מסוגלת לשחק דרך הכאב.



'הרגשתי את הגב שלי מתחילת המשחק, ולמרות שניסיתי כמיטב יכולתי לדחוף אותו, פשוט לא הצלחתי היום', אמר אוסקה. 'אני רוצה לתת קרדיט לקאיה על ששיחקה טוב ורוצה לאחל לה כל טוב בהמשך הטורניר'.

העונה הבעייתית של אוסקה החלה כשהיא עזבה את אליפות איטליה הפתוחה במאי, היא חזרה לזמן קצר לתבוסה בסיבוב הראשון באליפות צרפת הפתוחה ונעדרה מטניס בסבב העולמי עד לאירוע הקלאסיק של עמק הסיליקון בשבוע שעבר בסן חוזה.

 נעמי אוסקה עזבה את בית המשפט בדמעות לאחר שסבלה מכאבי גב
נעמי אוסקה עזבה את בית המשפט בדמעות לאחר שסבלה מכאבי גב ( תמונה: עיתונות קנדית/REX/Shutterstock)

אוסקה נפרדה מהמאמן הבלגי וים פיסט שהיה לצידה מאז 2019 במהלך שתיים מהצלחות גראנד סלאם שלה.



ניאל הורן היילי סטיינפלד

הכוכבת היפנית בת ה-24, שזכתה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2018 וב-2020 ובאליפות אוסטרליה הפתוחה פעמיים, קיוותה לסיים את עונתה בשיא בגדול האחרון של העונה. משחקי הסיבוב הראשון של ארה'ב הפתוחה יתקיימו ב-29 באוגוסט.

לאחר פרישתה מהאליפות הקנדית הפתוחה, אוסקה צייצה בטוויטר: 'היום הוא ממש לא יום טוב',



ראה גם: