ריצ'רד קיז מטיח את 'ראלף טן האג' בהתקפה חריפה לאחר התבוסה של מאן יוטד לברייטון

חֲדָשׁוֹת

ההורוסקופ שלך למחר

אריק טן האג 'לא סיפק כלום' ו'נראה אבוד' בזמן שהוא צפה בשלו מנצ'סטר יונייטד הצד לאבד את שלהם ליגת העל פּוֹתחָן.



זו דעתו של אושיית Sky Sports לשעבר, ריצ'רד קיז, שאומר שההולנדי לא שינה דבר מאז שהחליף את ראלף רנגניק בתחילת הקיץ. התקוות שטן חג יוכל להתחיל את שלטונו עם תוצאה חיובית נדחו במהירות כקדוח היטב ובעל אנרגיה גבוהה ברייטון הצד שם את יונייטד בחרב, ניצחה 2-1 ורשמה ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד.



למרות כל הדיבורים על מהפכה חסרת רחמים, זה היה יותר מאותו הדבר עבור יונייטד, עם אנשים כמו סקוט מקטומינאי, פרד והארי מגווייר כולם סובלים אחר צהריים קשים. Ten Hag קיבל הצצה להיקף המשימה שעל ידיו, אבל המעריצים לא ילחצו עדיין על כפתור הפאניקה עם תקווה לחיזוקים נוספים בדרך.



זה לא הפריע לקיז - עכשיו של beIN Sports - לתקוע את המגף, בטענה שהבוס של השחפים, גרהם פוטר, ניצח אותו בנוחות. הוא גם קרע את ההחלטה להחתים את המגן המרכזי הזעיר ליסנדרו מרטינס, שיצטרך זמן כדי לבנות שותפות עם הקפטן מגווייר.

'שום דבר לא השתנה מאז שראנגניק בחר בקבוצתו האחרונה', כתב קיז בבלוג השבועי שלו. 'שום דבר. לא אני מצטער. יש להם מגן מרכז בגודל 5'8 אינץ', שסביר להניח שיקרעו ממנו את ה-*** ברוב השבועות עכשיו, כשמספר 9 הנאותים חוזרים לאופנה. של מי זה היה חלילה?

'טן חג דיבר משחק טוב מאז מינויו. הוא לא סיפק כלום ביום ראשון. האם לברייטון יש סגל טוב יותר? אני לא חושב כך - אבל המאמן שלהם גרם להם לשחק. ראלף טן האג נראה אבוד על קו המגע הזה'.



  ריצ'רד קיז כיוון לאריק טן האג אחרי מאן יוטד's defeat to Brighton
ריצ'רד קיז כיוון לאריק טן האג לאחר התבוסה של מאן יוטד לברייטון ( תמונה: להיות בספורט)

למען ההגינות כלפי טן האג, הוא לא ספג אגרופים כשהעריך את הביצועים של קבוצתו: 'זו עבודה מטורפת. אנחנו צריכים לעבוד ממש קשה, לנתח ואז להתקדם', אמר המנג'ר לשעבר של אייאקס.

'כמובן שבהחלט נסיגה ואכזבה אמיתית. ידעתי מההתחלה שזה לא יהיה קל. נתנו שני כדורים קלים וזה לא היה טוב בארגון.



'ברור לראות את המחצית השנייה היינו טובים יותר במרכז השדה עם [כריסטיאן] אריקסן למטה ו[כריסטיאנו] רונאלדו למעלה. יצרנו ול[מרקוס] רשפורד היו שתי הזדמנויות טובות, חבל שלא כבשנו. אני לא מרוצה, ממש לא. הפסדנו וזה לא היה הכרחי. אנחנו צריכים לעשות יותר טוב'.

  אריק טן האג
Ten Hag 'נראה אבוד' על קו המגע, לפי מארח beIN Sport ( תמונה: Getty Images)

תגיד את דעתך! איפה מאן יוטד תסיים בפרמייר ליג העונה? ספר לנו בתגובות

הבוס החדש של יונייטד נשאל לגבי כניסות פוטנציאליות, כמו אדריאן רביוט ומארק ארנאוטוביץ' נקשרו למהלכים. 'יכולנו להשתפר עם השחקנים שהיו לנו', הסביר, עשינו טעויות בכדור וטעויות ארגון בהגנה.

'עלינו לקחת את הלקחים וללמוד מזה מהר. ברייטון היא קבוצה הגונה, כל המחמאות, אבל אני מסתכל על הקבוצה שלי ואסור לנו לתת שני שערים קלים'.

ראה גם: