טייסון פיורי קורא לקרב דרק צ'יזורה להתקיים באולד טראפורד

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

טייסון פיורי קרא לזה קרב הטרילוגיה שלו עם דרק צ'יסורה שיתקיים בעיר הולדתו במגרש הביתי של מנצ'סטר יונייטד, אולד טראפורד.



טום הידלסטון האשטון שלך

פיורי רצה זמן רב לקרב אצטדיון במנצ'סטר מולדתו, אך נאלץ להסתפק באצטדיון וומבלי בלונדון לחזרתו הביתה באפריל. אבל הוא מתכנן להיות יותר שליטה על הקרב עם Chisora, עם ESPN אפילו מדווח שההצעה שלו ללוחם פינצ'לי נשלחה דרך Goldstar Promotions, בניגוד לקווינסברי של פרנק וורן או לדירוג העליון של בוב ארום.



Goldstar Promotions היא החברה שמטפלת בסיבוב ההופעות הארצי שלו, שם הוא פוגש מעריצים ברחבי בריטניה ומספר סיפורים על חזרתו לתפארת המשקל הכבד. אבל נראה שהם לוקחים את המושכות על המשא ומתן לקראת הקרב הבא שלו, שתהיה הרחק משימתם הגדולה ביותר עד כה.



מדווחים כי אצטדיון הנסיכות בקרדיף נמצא במטרה, כאשר דצמבר הוא פרק הזמן הסביר לקרב. באותה תקופה של השנה, האצטדיון הוולשי הוא המקום הקיים היחיד בבריטניה בהתחשב בכך שיש לו גג המאפשר להשתמש בו כאשר מזג האוויר גרוע.

'אני ואייזק [לואו, שפיורי טוען שהוא המאמן החדש שלו] סיעור מוחות כל הבוקר אחרי אימון נהדר', אמר פיורי למעריצים בסרטון המדיה החברתית האחרון שלו. 'הקרב הזה עם צ'יסורה צריך להיות במנצ'סטר, לדעתי במגרש הכדורגל של יונייטד'.

לואו, חברו הוותיק לצוות של פיורי והלוחם במשקל נוצה, שעל פי הדיווחים עומד לקרן את חברו לטרילוגיית צ'יסורה, ואז הוסיף: 'בהחלט כי ברור שהוא המלך והוא כבר חזר ללונדון.



'אז זה רק נכון שהוא יחזור לעיר הולדתו מנצ'סטר ולא בשום מקום אחר טוב יותר ממגרש הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד. זה 'תיאטרון החלומות' והמלך חוזר'.

פיורי הודיע ​​מוקדם יותר השנה שהוא יפרוש מאיגרוף לאחר שניצח דיליאן ווייט מול 94,000 אוהדים באצטדיון הלאומי בהגנת תואר השיבה הביתה. אבל הוא חזר בו מההחלטה הזו, ולאחרונה שלח ניירת לצ'יסורה בתקווה לארגן קרב שלישי בין השניים.



 טייסון פיורי רוצה להילחם באולד טראפורד
טייסון פיורי רוצה להילחם באולד טראפורד ( תמונה: Man Utd דרך Getty)

האם אתה מתרגש לראות את טייסון פיורי נלחם שוב בדרק צ'יסורה? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

הם נפגשו בפעם האחרונה ב-2014, כשפיורי עצר את צ'יזורה לאחר עשרה סיבובים על התואר הבריטי. בפגישה הראשונה שלהם ב-2011 הייתה גם החגורה הבריטית על הקו, וניצח בה יליד מנצ'סטר בדרך של החלטה פה אחד.

פנה אתמול לרשתות החברתיות כדי לפרסם את ההכרזה, אמר פיורי לבן דודו ואלוף העולם לשעבר אנדי לי: 'החלטתי לחזור לאיגרוף כי אני יכול להפוך לאלוף במשקל כבד הראשון בהיסטוריה שיש לו שתי טרילוגיות; אחת עם דיונטאי ויילדר והשני עם דרק צ'יסורה.

'תמיד אמרתי שאלחם בדרק צ'יסורה בסוף הקריירה שלי והנה אנחנו שוב, שוברים את כל השיאים וקובעים תקדימים. הסיבה שבחרתי באייזק לואו כמאמן שלי היא שבזמן שהייתי עם פיטר [פיורי], אייזק היה שם, בזמן שהייתי עם בן [דייבסון], אייזק היה שם וכשהייתי עם שוגרהיל הוא תמיד היה שם.

'הוא נותן לי מידע, הוא מכיר אותי טוב יותר מכל אחד על פני הפלנטה ואנחנו צוות נהדר. תמיד היינו ביחד ואנחנו הולכים לסיים את זה ביחד. תמיד עבדנו טוב מאוד ביחד וכאן אנחנו עומדים לקבל על עצמנו אירוע עצום ומסיבי'.

ראה גם: