טייסון פיורי טוען שת'ור ביורנסון נמנע מלריב איתו בחדר הכושר של איסלנד

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

טייסון פיורי טען תור ביורנסון לא הגיע לחדר הכושר שלו באיסלנד לאחר ש'מלך הצועני' נסע לארץ בתקווה להילחם בו.



אלוף המשקל הכבד Fury מנהל מגעים להילחם בזוכה לשעבר של האיש החזק בעולם ביורנסון, שעומד על 6'9 אינץ' ומשקלו מעל 150 ק'ג. פיורי התעקש שהקריירה המקצוענית שלו הסתיימה לאחר שהצליח. דיליאן ווייט באפריל והוא רק ייכנס שוב בזירה לאירועי תערוכות, אבל לאחרונה התגרה בחזרה להתמודד עם דרק צ'יזורה בקרב טרילוגיה .



באיזו שעה הקרב הלילה

הבריטי נסע לאיסלנד ביום חמישי בתקווה להצטלב עם ביורנסון בחדר הכושר שלו בקופאוגור. פרסם סרטון שלו בנמל התעופה של קפלוויק, פיורי אמר: 'אתם יודעים איפה אנחנו חבר'ה? איסלנד. אתם יודעים מה אנחנו עושים חבר'ה, אנחנו מחפשים את ת'ור. צאו החוצה ותלחמו כמו גבר'.



מה דעתך על ביקור טייסון פיורי לחדר הכושר של תור ביורנסון? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

בסרטון מאוחר יותר, ניתן לראות את Fury מחוץ לחדר הכושר של ת'ור, אבל הוא טען שהאיש החזק לא נראה בשום מקום, וקבע: 'אז באנו לאיסלנד להילחם בת'ור, הוא לא כאן. עכשיו ת'ור, אם אתה רוצה עשן מ' המלך הצועני' אתה תצטרך לבוא למפרץ מורקאמב ולהילחם בי עלייה לרגל. כל הכבוד, נתראה בקרוב.'

Fury המשיך לטרול את ביורנסון על ידי פרסום שורה של סרטונים בטענה שהוא 'הוויקינג החדש' של איסלנד ושהוא 'הבעלים' של המדינה. האלוף במשקל כבד גם סיבך את אביו ג'ון, כפי שהצהיר כשהוא חובש קסדה ויקינגית: 'אז אבא, אנחנו הוויקינגים החדשים עכשיו, לא?'. לאחר מכן ענה ג'ון: 'הרחקנו אותם מהעיר, נכון בני. אנחנו באיסלנד ואנחנו לא יכולים להילחם'.



 טייסון פיורי פנה אל ת'ור ביורנסון's gym in Iceland
טייסון פיורי הגיע לחדר הכושר של תור ביורנסון באיסלנד ( תמונה: @tysonfury/אינסטגרם)
 הבריטי טוען שביורנסון לא נראה בשום מקום
הבריטי טוען שביורנסון לא נראה בשום מקום ( תמונה: @tysonfury/אינסטגרם)

למרות שביורנסון לא הגיע כדי לקבל בברכה את האתגר של פיורי, האיש החזק הצהיר בעבר שהוא חושב שהוא יכול להפתיע את הבריטי בקרב פוטנציאלי בגלל קומתו הגדולה. 'הוא אף פעם לא נלחם באיש בגודל שלי, בכוח שלי, וכולנו יודעים שבאגרוף צריך רק אגרוף אחד ואני חובט כבד. הרגע ראית את זה נגד אדי הול, אז אני פשוט אעשה כמיטב יכולתי, מאמן ** כבוי ובראש ובראשונה להפוך את זה להצגה עבור האנשים.

ביל ביילי קריסטין ביילי

'אני מאמין ולעולם לא אכנס לשום קרב, לא משנה במי אלחם מתוך אמונה שאני הולך להפסיד. למרות שהסיכויים שלי נמוכים, אני עדיין נלחם כאילו אני הולך למלחמה, אני מתאמן כאילו אני הולך למלחמה ובגלל זה הצלחתי בחיים'.



ראה גם: