טייסון פיורי אומר לדרק צ'יזורה 'להתחרפן' מכיוון שעסקת הקרב נמצאת בסכנה

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

טייסון פיורי אמר לדרק צ'יזורה 'להתחרפן' בנגיחה האחרונה שלו ביריב הוותיק, ויכול להיות שהוא מעמיד קרב הטרילוגיה שלהם בסכנה.



אלוף העולם במשקל כבד הכריז בתחילת השבוע שהוא יוצא רשמית מפרישה לקרב שלישי מול צ'יסורה, וכן הודיע ​​שהוא מאומן כעת על ידי אייזק לואו. אבל ימים ספורים לאחר האישור שהוא יחזור להתמודד מול הבריטי הוותיק, נראה שפיורי פחות מתלהב מאירוע כזה.



הוא נמצא כעת באיסלנד במצוד אחר האיש החזק תור ביורנסון, ועשה זאת אינסטגרם לשתף סרטון על הסיפור שלו מעדכן את המעריצים בטרילוגיה הפוטנציאלית. שם, נראה היה שהוא מאשר את מה שהאמרגן אדי הרן אמר על כך שצ'יזורה דחתה את הארנק שהוצע לקרב, שלפי הדיווחים הוא פחות במיליונים ממה שהמשקל הכבד רוצה.



'הדבר המצחיק הוא שאנשים אוהבים לעשות עסקאות ואז לבקש עוד ואז לשנות את עמודי המטרה', אמר פיורי בסרטון סודי, שתייג את צ'יסורה. 'אבל הדבר הרגיל הוא שמבחינתי, אני אומר להם ללכת להתחרפן אז הנה אנחנו.'

בשבוע שעבר, אמר האמרגן של צ'יזורה, אדי הרן איגרוף חברתי : 'לדרק הייתה הצעה מה- טייסון פיורי מַחֲנֶה. זה לא היה מספיק כסף, אני לא בטוח שנראה את הקרב הזה, אבל טוב לראות את טייסון פיורי שומר על האופציות שלו פתוחות'.

עם זאת, נראה היה שהקרב מתקדם בכיוון הנכון בתחילת השבוע כאשר פיורי נראה מדבר עם ההנהלה של צ'יסורה, ומאוחר יותר אישר שהוא חוזר. אבל עכשיו נראה כאילו הקרב בסכנה, במיוחד לאחר שבוב ארום טען ששום עסקה לא הייתה קרובה לביצוע, ושפיורי רק סילק מעריצים.



ESPN דווח כי ההצעה של פיורי לצ'יזורה הוגשה דרך קידום מכירות של גולדסטאר, שמטפלת במסעות הנאומים שלו ברחבי בריטניה. עדיין מאמינים שהוא קשור למבצעי קווינסברי של פרנק וורן ולדירוג העליון של בוב ארום, כלומר לא ברור באיזו רצינות אפשר לקחת את ההצעה.

  טייסון פיורי קרא לקרב טרילוגיה עם דרק צ'יסורה
טייסון פיורי קרא לקרב טרילוגיה עם דרק צ'יסורה ( תמונה: @tysonfury's/Instagram)
  אבל Chisora ​​זה לא't convinced his offer is genuine
אבל צ'יסורה לא משוכנע שההצעה שלו אמיתית ( תמונה: @derekwarchisora/אינסטגרם)

האם תרצה לראות קרב טרילוגיה בין טייסון פיורי לדרק צ'יסורה? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!



כשפנה לרשתות החברתיות כדי לפרסם את ההכרזה, אמר פיורי לבן דודו ואלוף העולם לשעבר אנדי לי: 'החלטתי לחזור לאיגרוף כי אני יכול להפוך לאלוף במשקל כבד הראשון בהיסטוריה שיש לו שתי טרילוגיות; אחת עם דיונטאי ויילדר והשני עם דרק צ'יזורה.

'תמיד אמרתי שאלחם בדרק צ'יסורה בסוף הקריירה שלי והנה אנחנו שוב, שוברים את כל השיאים וקובעים תקדימים. הסיבה שבחרתי באייזק לואו כמאמן שלי היא שבזמן שהייתי עם פיטר [פיורי], אייזק היה שם, בזמן שהייתי עם בן [דייבסון], אייזק היה שם וכשהייתי עם שוגרהיל הוא תמיד היה שם.

'הוא נותן לי מידע, הוא מכיר אותי טוב יותר מכל אחד על פני הפלנטה ואנחנו צוות נהדר. תמיד היינו ביחד ואנחנו הולכים לסיים את זה ביחד. תמיד עבדנו טוב מאוד ביחד וכאן אנחנו עומדים לקבל על עצמנו אירוע עצום ומסיבי'.

ראה גם: