מתי אמזון פריים דיי 2019? תאריך בבריטניה, עסקאות שאפשר לצפות להן וכיצד לקבל ניסיון של 30 יום

אמזון פריים דיי

ההורוסקופ שלך למחר

בעיקרו גרסת הקיץ של יום שישי השחור, אמזון פריים דיי היא אחת מבננות הקניות הגדולות בשנה בבריטניה - והיא סוף סוף כאן!



זמין אך ורק עבור מנויי אמזון פריים (או אלה עם ניסיון חינם לשירות), למעלה ממיליון עסקאות צפויות להגיע Amazon.co.uk והאפליקציה של אמזון.



אחרי שהכול התחיל הבוקר, ענקית הטכנולוגיה אישרה כי אמזון פריים דיי יימשך כל היום היום (15 ביולי) וגם מחר, עם עסקאות ללא הפסקה שישתרעו על פני יומיים שלמים ויסתיימו בחצות ב -16.



בין אם אתם מחפשים טלוויזיה זולה, הנחה על מחשב נייד או מכונת קפה מהודרת, אמזון פריים דיי היא ביתם של כמה מההנחות הגדולות של השנה, הבר בלאק פריידי.

יש לנו רשימה מלאה של המבצעים הטובים ביותר של אמזון פריים דיי כאן.

אחת מהעסקאות האהובות עלינו במגרש היא ה- Echo Dot הטוב ביותר ממחצית המחיר, תמורת 22 פאונד.



אל הנקודה הסופר-זולה של Echo מצטרפים שלל הנחות אחרות של המותג, כולל מכשירי קינדל ומכשירי אש בהנחה רבה, ועוד הרבה פריטים אחרים שאינם נושאים את השם אמזון.

לטיטיה דין ג'ייסון פטרס

משקי בית רבים גם ניצלו את הדברים החשובים בהנחה, עם הנחות רציניות על דברים כמו מוצרי ניקוי ורשימות משאלות לתינוקות, בתוספת מוצרים בתפזורת כמו חיתולים וסליל טואלט.



מתי אמזון פריים דיי 2019?

אמזון פריים דיי נמשך 36 שעות בשנה שעברה (תמונה: אמזון)

אמזון פריים דיי יתקיים היום ומחר, ב -15 וב -16 ביולי, החל מהשעה 00: 01 ביום שני, 15 ביולי, עם עסקאות ללא הפסקה שנמשכות על פני יומיים שלמים.

אילן היוחסין התאומים קריי

המשמעות היא שאירוע המכירה של אמזון לשנת 2019 יתקיים במשך 48 שעות שלמות, שיעקוף 36 שעות בשנה שעברה.

הכל עומד להתחיל שוב (תמונה: Getty Images Europe)

איך להסתבך?

הצעות גדולות עומדות לפגוע בלונדון

ראשית כל, יהיה עליך להירשם אמזון פריים .

בעבר ענקי הטכנולוגיה הורידו את מחיר ההנפקה השנתית שלהם מ -79 ל -59 פאונד, לקראת היום הגדול. אבל עם אמזון 7.99 ליש'ט לחודש אפשרות התשלום המאפשרת לך לבטל בכל עת כל כך פופולרית, לא ראינו את ההחזר של ההצעה הזו בשנת 2018.

אך חברים שאינם פריים יכולים להירשם לניסיון חינם למשך 30 יום בכדי לקבל גישה לעסקאות פריים דיי במקום זאת.

בין אם אתה חבר במשרה מלאה או בניסיון של 30 יום, תקבל את כל אותן הטבות, כולל משלוח בלתי מוגבל למחרת ואותו יום, הזרמת מוזיקה בחינם עם אמזון מוסיקה ו & apos; Prime Now & apos; המספק לך פריטים נבחרים תוך שעתיים כל עוד אתה גר בלונדון, ליברפול או מנצ'סטר.

נוסף על כך, תקבל גם Prime Video (האלטרנטיבה של אמזון לנטפליקס), Prime Music, Prime Reading, Twitch Prime ו- Prime Photos.

באילו מדינות יש מכירות של אמזון פריים דיי?

מכירת ראש השנה השנה זמינה לחברי ראש הממשלה בבריטניה, ארה'ב, קנדה, אוסטרליה, איטליה, גרמניה, צרפת, ספרד, אוסטריה, בלגיה, הולנד, לוקסמבורג, סינגפור, יפן, הודו, סין, מקסיקו, ולראשונה פעם אי פעם, גם איחוד האמירויות הערביות.

כיצד למצוא את המבצעים הטובים ביותר של פריים דיי?

עסקאות פלאש לא יחזיקו מעמד זמן רב (תמונה: iStock Editorial)

המערכת של אמזון להראות למשתמשים את כל העסקאות שמאורגנות לפי האינטרסים שהכי קנו להן, הושקה לראשונה בשנת 2017, ונמשכה לשנת 2018, כך שאנו מצפים לראות פורמט זה שוב לשנת 2019.

אנה קוויל גראנג' היל

הקונים יכולים לגלוש בידור ביתי, בית חכם, פינת ילדים, משחקי וידיאו, מכשירי אמזון ועוד קטגוריות משנה שנאספו, מה שככל הנראה מאפשר לדפדפנים לגלות פריטים מהר יותר.

עצות מובילות נוספות שכדאי לזכור ביום כוללות:

1. זחילה של פריים דיי

דומה לזחילה של חג המולד. עסקאות גישה מוקדמת כבר קיימות למעלה וזמין . אם אתה משתמש בשירותי מנוי אמזון ומכשירי הד, תסתכל.

2. צפו בעסקה

אפליקציית אמזון (זמינה ב- תפוח עץ ו) מאפשר צפייה מוקדמת בעסקות בכל מדינה. זוהי הדרך הקלה ביותר לצפות בתצוגה מקדימה, לעקוב ולרכוש את עסקאות הברקים בזמן מוגבל בזמן שאתה בבית או תוך כדי תנועה עם התראות עסקה באפליקציית אמזון, ומשמעות הדבר היא שלא תצטרך לרענן כל הזמן את האתר ומחכה למבצעים חדשים. להיכנס.

3. ערוך רשימה

זה יכול להיות קל להגזים במכירות גדולות, מכיוון שאתה המום מכל העסקאות, ההנחות וההצעות. אז נסה ליצור רשימה כלשהי שתחליט מה בדיוק אתה מחפש, וכמה אתה מחפש להוציא על זה.

4. אל תיכנס לפאניקה

עסקאות פלאש חדשות ימשיכו להתפרסם לאורך כל היום, כך שאין צורך לרכוש מיד את הטלוויזיה הזולה הראשונה שאתה רואה. אך היזהר ממגבלות הזמן בכמה עסקאות פלאש, שעלולות לגרום לך להחמיץ אם אינך מהיר מספיק.

קרא עוד

אמזון פריים דיי 2019
מהו אמזון פריים דיי? באיזה שעה הוא אמזון פריים דיי? מבצע הפריים דיי הטוב ביותר מהו אמזון פריים?

ראה גם: