אלוף העולם לשעבר חזה בדיוק איך ג'ייק פול יבטל את הקרב של Hasim Rahman Jr

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

אלוף העולם לשעבר שון פורטר עשה תחזית מדוייקת בצורה מוזרה לגבי איך בדיוק ג'ייק פול יבטל את הקרב שלו עם חסים רחמן הבן.



פול הודיע ​​אמש שהוא מבטל את הקרב המקצועי השישי שלו מול רחמן ג'וניור שהיה אמור להתקיים במדיסון סקוור גארדן בניו יורק בסוף השבוע הבא. פול טען שיריבו לא היה מוכן לרדת במשקל ממסגרת ה-215 ק'ג שלו למרות שההתקף היה מכווץ בהתחלה 200 ק'ג ואחר כך 205 ק'ג.



בתגובה, רחמן האשים את פול בביטול הקרב בטרם עת ומבלי לאפשר לו לרדת כמה שיותר במשקל במהלך השבוע האחרון. ומאז שהתפרסמה הידיעה, הופיעו צילומים של פורטר, אלוף פעם פעמיים במשקל טובר, שחזה בדיוק איך פול יבטל את ההתמודדות.



 ג'ייק פול לא ילחם יותר בחאסים רחמן ג'וניור
ג'ייק פול לא ילחם יותר בחאסים רחמן ג'וניור ( תמונה: Getty Images)

'הם בוחרים לוחם שזה עתה הודח אבל אפילו מעבר לזה הוא נמצא במשקל גבוה יותר והם הולכים להכריח אותו להוריד את המשקל שלו. הוא [פול] בעל ידע עסקי מאוד בספורט האגרוף.' הוא אמר ל-Fight Hub TV לפני שבועיים . 'חסים רחמן והמחנה שלו מבינים שהוא מנסה לגרום לנו לשאוב את עצמנו אבל אנחנו הולכים רק *לכאן*.

'הם יעסו את זה, ג'ייק פול, הם יעסו את זה; הם יבטלו את הקרב, יעסו את זה ויהפכו את הכל באשמתו של חסים והם לא ייקחו את הראפ על שום דבר. באמת יש לו דרך לעשות את זה כך ש הוא כיסה את כל הבסיסים. גם אם תסתכל על סעיף ההידרדרות, הוא מכסה את כל הבסיסים שלו'.

לאחר שהוסכם על הגבלת משקל של 200 ק'ג, חשף רחמן ג'וניור שהוא עומד בפני עונשים כספיים קשים אם החמיץ משקל, כולל הסיכוי שירוויח רק 5,000 דולר עבור הקרב. הוא הסביר את ההתניות האינטנסיביות במהלך הופעה ב-The MMA Hour , באומרו: 'אני נקנס, אחרי ארבע אונקיות, כל פאונד מעל אני מאבד 25 אחוז מהארנק שלי.



מי אשם בכך שהקרב לא התרחש? ספר לנו בקטע ההערות לְהַלָן

'הם משאירים הרבה דברים בחוץ כשאתה מתמודד איתם ג'ייק פול והתעלולים שלו. לדוגמה, אם הייתי מגיע ל-202 ק'ג עבור השקילה, ולאחר מכן 216 ק'ג עבור השקילה מחדש, אז הייתי מקבל את המינימום, שלדעתי הוא 5,000 דולר.



'זה בגלל שני קילו, הם עד כדי כך מפחדים. הם רוצים להפעיל את כל הלחץ הזה עליי להשמין כדי להגיד, 'אתה יורדת 25 אחוז על כל קילו שאתה מעל', אז אם אני אכנס. ב-204 פאונד, אני מקבל את המינימום המיוחס ל-5,000 דולר.

פול טען שהוא הסכים להילחם במשקל של 205 ק'ג, הרבה מעל ה-190 ק'ג שהוא שוקל בדרך כלל, אבל קבע את הקו כאשר רחמן התעקש שלא יירד מתחת ל-215 ק'ג.

ראה גם: